گیمینگ گست دانلود بازی Steep برای کامیپوتر - گیمینگ گست

بازی Steep یک عنوان شبیه‌ساز در سبک ورزش‌های زمستانی است که توسط شرکت Zikali ساخته‌شده و کمپانی Ubisoft در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۶ آن‌ها برای پلتفرم‌های PC، Play Station 4  و Xbox One  به انتشار رساند. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی Steep برای کامپیوتر همراه باشید.

گیم‌پلی بازی Steep  ما را به کوهستان‌های سردسیر و زیبای آلپ می‌برد. طراحی بسیار چشم‌نواز بازی در این محیط و حس ترس باوجود طراحی عالی بصری بسیار چشم‌نواز است. در بازی، بازیکن می‌تواند از میان ورزش‌های اسکی، اسنوبرد، پرواز بالباس بالدار و پاراگلایدر یکی را انتخاب کرده و به بازی بپردازد. امکان سوییچ میان هر ورزش نیز در منوی بازی قرار داده‌شده است. هرکدام از این ورزش‌ها نیز در سبک‌ها و قوانین و نوع بازی کردنشان طبقه‌بندی می‌شوند و بازی از تنوع خوبی در این زمینه برخوردار است.

دنیای بازی Steep بسیار گسترده است و بازیکن حق انتخاب بالایی در بازی دارد. امکان بازی در حالت‌های سوم شخص و اول‌شخص دوربین از نکات قابل‌توجه بازی Steep است. در قسمت‌های مختلف نقشهٔ بازی قسمت‌هایی تحت عنوان Drop Zone یا منطقه پرش وجود دارد که این مناطق هرکدام از آن‌ها شامل مسابقات و چالش‌های منحصربه‌فرد می‌شوند. در قسمت‌های Drop Zone مسابقات مختلفی وجود دارد که بعضی از آن‌ها حالت‌های داستانی را به بازی می‌دهد و می‌توان آن‌ها را به اتمام رساند. در Drop Zone ها می‌توانید اطلاعاتی درزمینهٔ مسابقات روتین و سنتی مانند رکوردشکنی و رقابت با دیگر بازیکنان و همچنین تاریخچه حضور ورزشکاران کسب کنید.

بازی Steep توانسته با نمایش خوب خود برای طرفداران ورزش‌های زمستانی آن‌ها تا حد زیادی راضی نگه دارد. برای دانلود این بازی فرصت را از دست ندهید و در ادامهٔ مطلب با گیم‌تودانلود همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Steep:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2400S at 2.5 Ghz یا AMD FX-4100 at 3.6 Ghz یا بهتر
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GTX 560TI یا Radeon R7 260X یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۲۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Steep:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 3770K at 3.5 Ghz یا AMD FX-8350 at 4.0 Ghz یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GTX 970 یا Radeon R9 390 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۲۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، شبیه ساز ، مسابقه ای ، ورزشی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها