گیمینگ گست دانلود بازی The Complex برای کامپیوتر - گیمینگ گست

امروز و در این مطلب با دانلود دانلود بازی The Complex برای کامپیوتر همراه شما هستیم. بازی The Complex یک بازی ماجراجویی و اکشن است و ساخته‌ی استویو Wales Interactive می‌باشد. این بازی به صورت سینمایی طراحی شده است و در تاریخ ۳۱ مارچ ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ، ویندوز و مکینتاش توسط استودیو سازنده بازی منتشر شد.

پس از یک حمله بیولوژیکی به لندن، دو دانشمند خود را در یک آزمایشگاه با زمان و اکسیژن محدود می‌بینند. بازی The Complex در واقع یک فیلم هیجان‌انگیز و علمی تخیلی است که در آن تصمیمات شما به یکی از هشت انتهای مشکوک منتهی می‌شود.

بازی The Complex توسط تیم نویسندگی سریال محبوب The Handmaid’s Tale ساخته شده است و هنرپیشه‌های زیادی در آن ایفای نقش کرده‌اند. از نکات قابل توجه دیگر این بازی می‌توان به گیم پلی ۹۰ دقیقه‌ای آن اشاره کرد که کاملا حس یک فیلم سینمایی را برای مخاطب تداعی می‌کند.

شما می‌توانید با تجربه بازی The Complex نهایت لذت را از ترکیب هنر هفتم و دنیای بازی‌های رایانه ای ببرید. در ادامه امکان دانلود بازی The Complex برای کامپیوتر را دارید.

 

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی The Complex:

سیستم‌عامل: Windows 7 32-bit

پردازنده: Core i3 / AMD A6 2.4Ghz

حافظه رم: ۲ گیگابایت

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 460 / AMD Radeon HD 5750. OpenGL 3.3

فضای موردنیاز: ۱۱ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی The Complex:

سیستم‌عامل: Windows 10 64-bit

پردازنده: Core i5 / AMD A6 2.4Ghz

حافظه رم: ۴ گیگابایت

کارت گرافیک: ATI® Radeon™ M295X @ 2GB

فضای موردنیاز: ۱۱گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : ترسناک ، دانلود بازی ، ماجراجویی ، معمایی ، نقش آفرینی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها