گیمینگ گست دانلود راهنمای قدم به قدم بازی Grand Theft Auto V - گیمینگ گست

بازی GTA V را می‌توان یکی از موفق‌ترین عنوان‌های تاریخ بازی‌سازی دانست، بازی‌ای که پس از عرضه جهانی خود، در عرض ۲۴ ساعت توانست هزینه ساخت بازی دربیاورد. به‌جرئت می‌توان این عنوان را شاهکاری تکرار نشدنی دانست که مرز‌های فروش را جابه‌جا کرد. موفقیت‌های این عنوان برای کمپانی راکستار تمامی ندارد، این بازی همچنان باگذشت چند سال از عرضه جهانی خود، هر هفته در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته دیده می‌شود.

در این پست ما قصد داریم تا راهنمای قدم‌به‌قدم بازی Grand Theft Auto V را برای شما آماده‌سازیم تا در صورت نیاز و رفع مشکلات در پیشروی مراحل، به آن مراجعه کنید و از این بازی پرطرفدار و هیجان‌انگیز لذت ببرید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که یک گروه خلاف‌کار، در شهر Lundendorff به بانک حمله می‌کنند. این گروه شامل مایکل، ترور و دو نفر از همدستان آنان می‌باشند که در هنگام سرقت از بانک و درگیری با پلیس، همدستان مایکل و ترور کشته می‌شوند. مایکل نیز، وانمود می‌کند که مرده است و ترور هم فرار می‌کند.

حالا ۹ سال از این وقایع می‌گذرد، ترور متوجه سرقت از یک طلافروشی می‌شود که پس از برسی و تحقیق، می‌فهمد که کار مایکل بوده است. ترور نیز به شهر Los Santos رفته و مایکل را پیدا می‌کند. حال یک‌بار دیگر این دو دوست سابق به همراه فرانکلین گرد هم آمده‌اند تا یکی از جذاب‌ترین داستان‌های این سری را روایت کنند.

روایت و داستان این بازی در شهر Los Santos رخ می‌دهد. شهری که در همان نگاه‌های اول شمارا هیجان‌زده خواهد کرد. ساختمان‌های سر به فلک کشیده، فروشگاه‌های رنگارنگ، خانه‌های ویلایی، کوهستان‌های اطراف آن با طراحی و گرافیک خارق‌العاده همه از نشانه‌های Los Santos هستند.

بازی Grand Theft Auto V یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین بازی‌ها با سبک جهان باز می‌باشد که در بین گیمرها از محبوبیت فراوانی برخوردار است. از مأموریت‌های اصلی گرفته تا مأموریت‌های فرعی و بخش آنلاین این بازی می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم خود کند و به‌ندرت از آن خسته می‌شوید. بر طبق گفته‌های دن هوسر، یکی از بنیان‌گذاران راکستار، این بازی چیزی در حدود ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی دارد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 310 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها