گیمینگ گست دانلود راهنمای قدم به قدم بازی Mass Effect Andromeda - گیمینگ گست

بازی Mass Effect: Andromeda جدیدترین عنوان از سری بازی پرطرفدار Mass Effect می‌باشد که سازنده آن استودیوی BioWare بوده و وظیفه‌ی انتشار آن را کمپانی معروف Electronic Arts به عهده گرفته است. این بازی دارای مراحل پیچیده‌ای می‌باشد و ازاین‌رو ما تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم‌به‌قدم کامل این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده تا از این بازی هیجان‌انگیز لذت ببرید؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

سری بازی‌های Mass Effect همواره جز بازی‌های درخشان دنیای بازی به شمار می‌آمدند. ۶۰۰ سال پس از نسخه سوم Mass Effect و داستان کاپیتان شپرد، نژادهای موجود در کهکشان راه ‌شیری، برای یافتن منابع و محیط جدیدی به کهکشان Andromeda سفر می‌کنند. در این مأموریت هر نژاد وظیفه‌های خود را دارد که با سفینه به مناطق مختلف کهکشان بروند و مناطق مختلف برای حیات را پیدا کنند. داستان بازی در ادامه عمق و جذابیت بیشتری به خود می‌گیرد و جستجو برای حیاتی جدید به معمایی پیچیده و بزرگ با چالش‌هایی سنگین تبدیل می‌شود.

مشکلات متعدد گرافیکی و پویانمایی‌ها در گفتگوهای کاراکترها در اندرومدا حتی اجازهٔ توجه به دیالوگ‌های بیشتر و عمیق‌تر این نسخه را نمی‌دهد. مشکل گرافیک Mass Effect: Andromeda تنها به مکالمات کاراکترها محدود نیست. گاهی اوقات شاهد باگ‌های عجیب مانند نحوهٔ راه رفتن کاراکترها در برخی محیط‌ها، ظاهر شدن ناگهانی افراد و عدم وجود فیزیک برای برخی اشیا در بازی هستیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 333 views بار دسته بندی : راهنمای قدم به قدم تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها