گیمینگ گست روش های به دست آوردن جم در بازی کلش رویال - گیمینگ گست

بازی کلش رویال یکی از بازی های بسیار پر طرفدار در بین گیمرهای بازی آنلاین است که با گرافیک و طراحی بی نظیر توانسته جای پای خود را میان بازی های آنلاین محکم کند. ظاهر بازی کلش رویال شباهت زیادی به بازی های دیگر مانند کلش آف کلنز دارد اما در مجموع داستان بازی و طراحی آن متفاوت است.

Clash Royale (کلش رویال) یک بازی در سبک استراتژیک و ساخته شده توسط SuperCell در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم اندروید و ios معرفی شد. Clash Royale در واقع چهارمین بازی تولید شده توسط سوپرسل است.کلش رویال از همان ابتدا محبوبیت بسیاری در میان طرفداران سبک استراتژیک پیدا کرد و توانست جایگاه خوبی در بازار فروش بدست بیاورد.

در این بازی یک سری استراتژی های مختلف طراحی شده که گیمر برای دسترسی به آن ها مجبور به خرج کردن جم است. جم واحد پولی بازی کلش رویال بوده که در ادامه می خواهیم به صورت کاملا واضح روش های دسترسی به آن را بررسی کنیم.

برای به دست آوردن جم از چه روش هایی می توانیم اقدام کنیم؟

همانطور که گفتیم برای افزایش سطح هیجان بازی گیمر به دنبال گرفتن استراتژی های مختلف خواهد بود که دستیابی به این امکانات نیازمند داشتن الماس و یا همان سکه در بازی است. روش های به دست آوردن جم در بازی کلش رویال عبارتند از:

  1. روش رایگان: در این روش گیمر با توانایی و مهارت خود مراحل بازی را انجام داده و به ازای گذراندن هر کدام از مراحل به او پاداش داده می شود. در این روش که نیازی به پرداخت پول واقعی برای دریافت سکه نیست، گیمر می تواند در طول بازی برای خود جم پس انداز کند.
  2. استفاده ازنرم افزار: به منظور راحتی کار گیمر، یک سری نرم افزار ها طراحی شده اند که گیمر با مراجعه کردن به آن ها بدون اینکه هزینه ای خرج کند، می تواند تعداد زیادی جم به دست آورد.
  3. روش پولی: در روش سوم برای دستیابی به تعداد مشخصی جم، باید مبلغی را هزینه کرد. در این رابطه فروشگاه های درون برنامه متعددی برای ارائه خدمت به بازیکنان راه اندازی شده اند.

بررسی روش های رایگان به دست آوردن جم در بازی کلش رویال

در روش رایگان برای به دست آوردن جم کلش رویال هیچ پولی پرداخت نمی شود و گیمر با توانایی خود و همچنین استفاده از نرم افزار های مربوطه می تواند به این سکه ها دسترسی پیدا کند. مزیت استفاده از روش رایگان برای خرید جم این است که هیچ خطری مبنی بر مسدود شدن حساب کاربری گیمر وجود ندارد و شما با خیال راحت می توانید اکانت خود را از سکه شارژ کنید. برای این کار دو روش وجود دارد که در این قسمت هر کدام از آن ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

  1. روش عادی: روش عادی معمولی ترین روش به دست آوردن الماس در بازی کلش رویال است. در این روش بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای و تنها با مهارت گیمر در بازی، تعدادی سکه به دست می آید. هر چقدر که بازیکن بیشتر زنده بماند و مراحل بیشتری را طی کند، سکه های بیشتری را به دست می آورد.
  2. استفاده از نرم افزار های ویژه کلش رویال: چندین نرم افزار مختلف برای کمک به گیمر به منظور دریافت سکه در بازی کلش رویال طراحی شده است که سازوکار همه آن ها تقریبا شبیه به یکدیگر است. استفاده از این روش کاملا قانونی است؛ چراکه برای نصب هر کدام از این نرم افزار ها مقداری هزینه پرداخت خواهید کرد.

 

در این روش شما با نصب و راه اندازی هر کدام از نرم افزار ها، مقداری سکه هدیه می گیرید که با جمع آوری این جم ها می تواند آن ها را به گیفت کارت تبدیل کنید. حال به کمک این گیفت کارت ها خواهید توانست اکانت کلش رویال خود را شارژ نمایید.

بهترین روش برای به دست آوردن جم در بازی کلش رویال

برای دریافت سکه های رایگان در روش استفاده از نرم افزار، ۴ نوع نرم افزار پیشنهاد می شود که یکی از آن ها نرم افزار APP KARMA است. در این نرم افزار شما به راحتی و تنها با دعوت دوستان خود به بازی کلش رویال می توانید برای خود جم هدیه بگیرید. در واقع شما بازی را به افراد مختلف معرفی کرده و کلش رویال در قبال این کار برای شما هدیه در نظر می گیرد.

برای این کار لینک بازی را برای افراد مختلف ارسال کنید که در مقابل پیوستن هر کدام از آن ها به بازی کلش رویال، ۳۰۰ سکه برای شما به عنوان پاداش در نظر گرفته می شود. مزیت این برنامه نسبت به چند نرم افزار دیگر این است که قابلیت نصب آن برای گیمر های ایرانی وجود دارد و همچنین امکانات مختلفی در آن در نظر گرفته خواهد شد.

چگونه گیفت کارت خود را برای دستیابی به جم در بازی کلش رویال فعال کنیم؟

همانطور که پیش از این گفتیم، برای دستیابی به الماس های بازی کلش رویال باید جم ها را بر روی گیفت کارت ذخیره کرده و سپس از آن استفاده کنیم. گاهی برخی از کاربران به دلایل زیر قادر به استفاده از گیفت کارت نخواهند بود.

  • در گوگل یک واحد پولی برای بازی در نظر گرفته می شود که گیمر باید برای دسترسی به الماس ها از همان واحد پولی استفاده کند. در صورت مغایرت این دو، امکان دسترسی به الماس ها وجود نخواهد داشت.
  • مطابقت نداشتن آدرس ITUNES با آدرس گیفت کارت از دیگر دلایل ایجاد خطا در استفاده از گیفت خواهد کرد؛ بنابراین در صورت بروز خطا در هنگام استفاده از گیفت کارت، تمامی موارد گفته شده را چک و برطرف نمایید.

مطمئن ترین روش برای خرید جم در بازی کلش رویال

در مطالب بالا چند روش را برای دستیابی به الماس های درون برنامه ای بازی کلش رویال عنوان کردیم که انجام برخی از آن ها سخت و برخی دیگر محدودیت هایی را در پی داشت. در این رابطه مطمئن ترین و بهترین روش برای دستیابی جم ها در بازی، پرداختن به بازی و جمع آوری جم در طی مدت بازی توسط گیمر است.

در این روش بدون هیچ محدودیت و خطایی، گیمر می تواند سطح بازی خود را بالا ببرد و در هر مرحله با چالش هایی ک روبروی او قرار داده می شود، مبارزه کند. او در هر چالش اگر بتواند موفق شود، تعداد الماس های مشخصی را دریافت می کند و بدون هیچ هزینه اضافه ای می تواند اکانت خود را شارژ کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.