گیمینگ گست فروش عمده روغن نارگیل - گیمینگ گست

فروش عمده روغن نارگیل موردنیاز بسیاری از تولید کنندگانی است که به نیازهای مشتریان خود به خصوص بانوان توجه می‌کنند. این تولید کنندگان می‌دانند که برای ماندن در بازار نیاز به این محصول دارند.

روغن نارگیل یکی از محصولات طبیعی است که امروزه در هر چیزی که فکرش را بکنید کاربرد دارد. اما این محصول در لوازم آرایشی بهداشتی و حتی درمانی می‌تواند معجزه کند.

روغن نارگیلی که پیشگامان شیمی ارائه می‌کند یکی از محصولاتی است که برای هر تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی ضروری است. خرید روغن نارگیل اصل در ابعاد مختلف با استفاده از این شرکت ممکن است.

البته باید در نظر داشت که هر تولید کننده‌‌ای با توجه به موارد متفاوتی خرید می‌کند. یکی از مهم‌ترین این موارد، قیمت روغن نارگیل عمده است. البته مواردی همچون کیفیت نیز به شدت تاثیر گذار هستند.

چرا فروش عمده روغن نارگیل؟

طی سالیان گذشته خرید و فروش روغن‌های طبیعی رونق بسیاری داشته است. چرا که مردم ما رو به استفاده از انواع روغن‌های طبیعی آورده اند. البته باید در نظر داشت که قیمت روغن نارگیل در داروخانه نسبت به قیمت روغن نارگیل در عطاری متفاوت است.

دلایل بسیاری نیز برای این موضوع وجود دارد. یکی از مهم‌ترین این دلایل، استخراج و روش آن است. در صورتی که از تولید کننده و توزیع کننده مجربی خرید کنید؛ قیمت کمی بیشتر می‌شود اما اطمینانی که می‌توان به آن‌ها داشت نیز بیشتر می‌شود.

البته شما عزیزان تولید کننده بهتر است از هیچ کدام از این دو مکان (داروخانه و عطاری) روغن نارگیل نخرید! برای شما عزیزان به صرفه‌تر است که خرید و فروش عمده روغن نارگیل و دردسرهای آن‌ها را با سایت‌های اینترنتی کمتر کنید.

در این میان مشکلی که هست اعتماد کردن به سایت‌ها می‌باشد. ایده‌‌ای که پیشگامان شیمی آن را عملی کرده است؛ کسب اطلاعات از طریق اینترنت و تماس تلفنی و سفارش کالا با تماس تلفنی است.

البته این شرکت به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های بازرگانی مواد اولیه شیمیایی در ایران، یک دفتر مرکزی در استان اصفهان نیز دارد.

از سوی دیگر خرید روغن نارگیل خواص بسیاری دارد که باعث شده در محصولات مختلفی بتوان از آن استفاده کرد. در ادامه به تعدادی از خواص روغن نارگیل اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خواص روغن نارگیل

یکی از نیازهای تولید کنندگان محصولات مربتط با مو‌ها، فروش عمده روغن نارگیل با کیفیت است. چرا که اگر بگویند ده روغن برتر برای مو را مثال بزنید؛ قطعاً روغن نارگیل در این دسته از جایگاه خوبی برخوردار خواهد بود.

این روغن می‌تواند به حفاظت از موها در برابر حرارت، گرد و غبار و ریزگردها کمک کند. همچنین یک انتخاب عالی برای موهایی است که آسیب دیده هستند.

تحقیقات نشان داده است که روغن نارگیل می‌تواند باعث کاهش و حتی از بین بردن ریزش مو می‌شود. این محصول شگفت انگیز حتی می‌تواند به رشد بهتر موها نیز کمک کند. آن هم به مدد رطوبت رسانی و ارسال انواع مواد موردنیازها موها به آن‌ها می‌باشد.

برخی از افراد هستند که از تعریق بیش از اندازه کف سر رنج می‌برند. به آن‌ها توصیه می‌کنیم از تولید کنندگانی خرید کنند که از پیشگامان شیمی عملیات خرید و فروش عمده روغن نارگیل را انجام داده اند. چرا که این محصول یک خنک کننده عالی پوست سر است.

شروع فصل‌های سرد سال و زمستان برای بسیاری نوید بخش لب‌های خشک و ترک خورده است. اما رژ لب‌هایی که در آن‌ها از روغن نارگیل استفاده شود می‌توانند لب‌های زیبا و خوش رنگی به شما بدهند.

اما این خواصیت تنها مخصوص لب‌ها نیست. بلکه این روغن پوست دست و صورت را نیز از خشکی زمستان نجات می‌دهد. حتی افرادی که به بیماری‌های خشکی پوست مبتلا هستند می‌توانند روند درمانی خود را با استفاده از این روغن سریعتر کنند.

پاک کننده‌هایی که به صورت شیمیایی تولید می‌شوند می‌توانند حساسیت زا باشند. استفاده از روغن نارگیل برای پاک کننده‌های آرایش رایج نیست اما می‌تواند یک انتخاب تازه و یک ارزش افزوده برای تولیدی شما باشد.

اما خواصیتی که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار می‌گرفته است؛ ضد پیری بودن این روغن است. روغن نارگیل می‌تواند چین و چروک‌های ریز پوست را از بین ببرد.

واردات و فروش عمده روغن نارگیل

نارگیل گیاهی نیست که در ایران تولید شود. بنابراین ایران یکی از کشورهای وارد کننده نارگیل است. اما نارگیل وارد شده به ایران بیشتر صرف خوراک می‌شود. بنابراین واردات روغن نارگیل بسیار رایج است.

پیشگامان شیمی عملیات واردات روغن نارگیل را از کشورهایی که شریک‌های تجاری در آن‌ها دارد صورت می‌دهد. از جمله این کشورها می‌توان به چین اشاره کرد.

قیمت خرید عمده روغن نارگیل خوراکی طبیعی است که نسبت به نوع خرده آن کمتر باشد. البته عوامل بسیاری هستند که روی قیمت روغن نارگیل خوراکی و دارویی تاثیر می‌گذارند.

میزان خلوص، کیفیت روغن و سوسپانسیون بودن آن از مهم‌ترین مواردی هستند که روی قیمت این روغن تاثیر می‌گذارند. به یاد داشته باشید که روغن نارگیل به خودی خود مضر نیست. اما اگر آن‌ها را از توزیع کننده خوبی خریداری نکنید؛ اجناس تقلبی سلامت شما را به خطر خواهند انداخت.

پیشگامان شیمی یکی از بهترین شرکت‌ها در قیمت فروش عمده روغن نارگیل و هر آنچه باید یک روغن نارگیل خوب داشته باشد است. شما عزیزان برای دریافت این محصول و مشاوره رایگان خرید آن می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷ و ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲ تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 196 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 23 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.