گیمینگ گست الگو برداری از گل فن پرسی در لیگ برتر - گیمینگ گست

پایگاه خبری فوتبالی- سوپرگل محمدحسین فلاح به سپاهان، بی‌شباهت به یکی از زیباترین گلهای رابین فن‌ پرسی در دوران حضورش در منچستریونایتد نیست.

به گزارش فوتبالی، پیکان در شرایطی موفق شد اولین شکست فصل شاگردان محرم نویدکیا در ورزشگاه نقش جهان را رقم بزند که گل محمدحسین فلاح را می‌توان یکی از زیباترین گلهای فصل دانست.

در دقیقه ۷۷ و در حالی که بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد و سپاهان به دنبال زدن گل دوم به پیکان بود، مهاجم پیکان – که از دقیقه ۶۴ وارد میدان شده بود – با یک ضربه شوکه کننده، کریستوفر کنت را مغلوب کرد تا پیکان با دست پر از اصفهان به تهران برگردد.

فلاح – که گلزنی به سپاهان برایش خوش‌یمن نبود و در دقیقه ۸۹ از میدان اخراج شد – بعد از بازی گفته که گل او به سپاهان را نباید شانسی دانست و در تمرینات تیمش چنین شوتهایی را زده بود.

صفحه اینستاگرام باشگاه پیکان هم در واکنش به سوپرگل محمدحسین فلاح، ویدیویی از این گل در کنار گل رابین فن پرسی به آستون ویلا منتشر کرده و نوشته که ۸ سال بعد از آنکه ستاره هلندی شیاطین سرخ با شوتی زیبا دروازه حریف را باز کرد، مهاجم پیکان هم از او الگو برداری کرده و توانست به سپاهان گل بزند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 211 views بار دسته بندی : رپرتاژ آگهی تاريخ : 26 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.