بازی Age of Wonders: Planetfall یکی از عنوان‌هایی بود که در امسال E3 امسال توسط استودیو Triumph به نمایش در آمد و توانست با تریلرهای جذاب، این عنوان را به یکی بازی‌های مورد انتظار سال تبدیل کند. بازی Age of Wonders: Planetfall در سبک شهرسازی با حال و هوای علمی تخیلی و گیم‌پلی نوبتی و از موتور گرافیکی Creator Engine در ساخت آن استفاده‌شده است. با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Age of Wonders: Planetfall برای کامپیوتر همراه باشید.

شما در این بازی باید امپراتوری خود را از بین ۶ فرقهٔ مختلف که از زامبی‌های سایبورگ شده گرفته تا یک گروه دایناسور سوار، انتخاب نمایید و آن را تشکیل بدهید و بازی به کاربران این را اجازه می‌دهد که پس از نابودی امپراتوری‌شان، شهر رؤیایی خود را در دنیایی مدرن بسازند و آن را محافظت کنند. این بازی استراتژیک از حالت آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند و باوجود نقشه‌های مختلف و عمق داستانی خوب، در کل از گیم‌پلی خوبی برخوردار است.

گرافیک بازی نسبت به اکثر بازی‌های استراتژیک برتری دارد. این بازی توسط موتور Creator Engine ساخته و طراحی‌شده و اکثر جزئیات و محیط Age of Wonders: Planetfall به نحو احسنت پایه‌گذاری شده است. کاربران می‌توانند با گشت‌وگذار در محیط بازی، مراکز باستانی حاوی موجودات و هیولاهای افسانه‌ای و عجیب‌وغریب را پیدا کنند.  بهتر است خود را برای جنگیدن، ساختن و رسیدن به آرمان شهر رؤیایی، خودتان را آماده کنید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Age of Wonders: Planetfall:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™i5-3470 یا AMD FX Series یا بهتر
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™۶۵۰ یا AMD Radeon™ HD 7770 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۲۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Age of Wonders: Planetfall:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™i5-4000 یا AMD Ryzen 5 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX™۱۰۶۰ یا AMD Radeon™ RX 570 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۳ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۲۰ گیگابایت