گیمینگ گست دانلود بازی Agents of Mayhem برای PS4 - گیمینگ گست

Agents of Mayhem یک بازی اکشن، ماجراجویی جهان باز است که توسط استودیو Volition خلق‌شده و شرکت Deep Silver وظیفه انتشار آن را برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ برعهده‌گرفته است. بازی Agents of Mayhem سعی دارد تا از ویژگی‌های خوب گیم‌پلی به‌عنوان سرپوشی برای ضعف‌هایش استفاده کند با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Agents of Mayhem برای PS4 همراه باشید.

این بازی بیشتر شبیه مجموعه بازی Saints Row می‌باشد اما نتوانسته آن‌طور که باید مخاطب را راضی کند. بازی Agents of Mayhem یک اکشن سوم شخص جهان باز با داستانی به‌شدت سطحی و ساده است. در بازی شما کنترل سه شخصیت مختلف را در آینده‌ای نسبتاً دور و در دنیایی مدرن بر عهده می‌گیرید که مأموران سازمان Mayhem هستند. بازی در شهر سئول کره جریان دارد و شما باید باشخصیت‌های منفی مبارزه کنید.

گیم‌پلی بازی کاملاً روان، سریع و شلوغ است. شما در هرلحظه باید با تعداد بالایی از دشمنان سروکله بزنید و برای اینکه کمتر صدمه ببینید، باید دائماً تحرک داشته باشید و از مقابل دشمنان فرار کنید. تنوع دشمنان در بازی نیز وضعیت مطلوبی دارد و تقریباً در هر دو سه مرحله یک‌بار شاهد ظهور دشمنانی جدید از جبهه مقابل هستیم. بازی Agents of Mayhem نوعی گرافیک خاص را به نمایش می‌گذارد. افکت‌ها و المان‌هایی کارتونی مانندی که به آن افزوده‌شده است، به طرز جالبی به اتمسفر مدرن بازی کمک می‌کند و آن را چشم‌نواز جلوه می‌دهد. در مورد صداگذاری کاراکترها و موسیقی‌های بازی نیز می‌توان گفت فقط شاهد یک اثر استاندارد و متوسط هستیم. البته همان‌طور که در بالا اشاره کردم، صداگذاری کاراکتری مثل پرسفونی یکی از نقاط قوت بازی به شمار می‌رود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 240 views بار دسته بندی : اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها