بازی Among Us، یکی از جدیدترین بازی‌هایی می‌باشد که به‌سرعت پرطرفدار گردید و توانست بیشترین تعداد پلیر را به خود اختصاص دهد که به‌تازگی توسط کمپانیInnersloth  تولید و منتشرشده است؛ در ادامه با گیمینگ گست و دانلود بازی Among Us همراه باشید

داستان بازی Among Us به آنجایی برمی‌گردد که شما به همراه چندی از دوستانتان، در یک سفینه گیرکرده‌اید و متأسفانه سفینه به نقص فنی‌ای برخورده و شما باید تلاش کنید تا این سفینه را هرچه زودتر تعمیر کنید. اما در این بین، یک خائن وجود دارد که به‌صورت مخفیانه، افراد گروه را می‌کشد و تک‌تک اعضای گروه را از بین می‌برد. حال شما باید هم به تعمیر سفینه بپردازید و هم حواستان به این باشد تا خائن را پیدا کنید.

در این بازی، حدس، گمان، شک و تردید، هزاران علامت سؤال و … شما را فرا خواهد گرفت و شما به همه مشکوک هستید و نمی‌توانید مطلقاً به کسی اعتماد کنید. در سفینه و اتاقکی که در آن گیر افتاده‌اید، قابلیت بازی از ۴ نفر تا ۱۰ نفر وجود خواهد داشت. گرافیک بازی ساده ولی جذاب است و گیم پلی بسیار جالب و سرگرم‌کننده‌ای نیز دارد که موجب می‌شود که شما ساعت‌ها مجذوب آن شوید و سرگرم بازی کردن باشید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Among Us :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Dual Core یا AMD Phenom II یا بالاتر
حافظه رم: ۱ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GT 9500
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۵۰ مگابایت