گیمینگ گست دانلود بازی Anthem برای کامپیوتر - گیمینگ گست

بازی Anthem یک عنوان جدید در سبک شوتر اول‌شخص است که بر پایه شبکه آنلاین و توسط شرکت Bio Ware ساخته و کمپانی Electronic Arts  آن را در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های PC، Play Station 4 و Xbox One به انتشار رساند. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی Anthem برای کامپیوتر در ادامهٔ مطلب همراه ما باشید.

بازیکنان در این بازی که در جهانی بزرگ در جریان است در نقش Freelancer ها وظیفه‌دارند تا سیاره‌های ناشناخته را پیدا کنند و با کاوش آن‌ها از بشریت محافظت کنند. نقشه بازی بسیار گسترده و عظیم است و می‌توانید ساعت‌ها در آن گشت بزند و آیتم‌های موردنیاز برای ارتقای سلاح‌های خود را پیدا کنید. البته باید دقت داشته باشید که این بازی کاملاً تیمی است و اگر از تیم خود فاصله بگیرید، دوباره به نزدیک آن‌ها منتقل خواهید شد.

یکی از ویژگی‌های بارز بازی Anthem توانایی شخصی‌سازی لباس‌های Freelancer ها است. لباس‌هایی تحت عنوان Javelin در بازی وجود دارند که با به تن کردن آن‌ها توانایی‌های شخصی‌سازی بسیاری در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال قادرید سرعت Freelancer خود را بالابرده یا میزان قدرت Javelin خود را تنظیم کنید. وجود قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب گیم‌پلی بازی است و هیجان گیم‌پلی بازی را دوچندان کرده است. در جای جت‌های بازی شما برای ارتقای سلاح‌های خود مجبور به جمع‌آوری Loot  ها هستید و البته باید بسیار سریع این کار را انجام دهید زیرا مبارزات نفس‌گیری پیش روی شماست!

در بخش گرافیک بازی Anthem دارای جزییات زیادی بوده و همه‌چیز با دقت و یک طراحی بصری و هنری عالی طراحی و تنظیم‌شده است. در بخش فنی نیز کمبودی در اتصال به اینترنت یا اختلال در بازی مشاهده نمی‌شود. اگر به دنبال یک بازی آنلاین و جذاب در سبک شوتر اول‌شخص هستید و نیاز به هیجان بیشتری در زندگی خوددارید به‌هیچ‌عنوان بازی Anthem را از دست ندهید. برای دانلود بازی Anthem در ادامهٔ مطلب با گیم‌تودانلود همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Anthem:

سیستم‌عامل: ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 3570 یا AMD FX-6350 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GTX 760 یا AMD Radeon 7970 / R9280X یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۵۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Anthem:

سیستم‌عامل: ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-4790 3.6GHz یا AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GTX 1060 یا RTX 2060, AMD RX 480 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۵۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 304 views بار دسته بندی : اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها