گیمینگ گست دانلود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time جدیدترین عنوان از سری بازی Crash Bandicoot در سبک سکو بازی و ماجراجویی بوده که به‌تازگی توسط استودیوی Toys For Bob تولید و در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۳۹۹) توسط کمپانی مشهور Activision، منتشر شده است.

Crash Bandicoot، دفترچه‌ای از خاطرات:

کمتر کسی در بین گیمرهای قدیمی پیدا می‌شود که نام سری بازی Crash Bandicoot را نشنیده باشد و حتی برای یک‌بار هم که شده، آن را تجربه نکرده باشد. سری بازی Crash Bandicoot، از زمان‌های قدیم که هنوز کنسول‌های نسل جدید پا به عرصه تولید نگذاشته بودند، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بود. این سری بازی، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول PlayStation 1 بود که مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب نمود و خاطرات زیبایی را برای گیمرها به‌جای گذاشت.

با تولید و عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید، کمپانی Activision تولید نسخه‌های جدید از این سری بازی محبوب را از سر گرفت و خاطرات گیمرهای قدیمی را باری دیگر زنده کرد. به‌طور کلی، سری بازی Crash Bandicoot برای تمامی گیمرها خاطرات خوشی را رقم‌ زده است و کمتر کسی در بین گیمرها پیدا می‌شود که این بازی پرهیجان را تجربه نکرده باشد.

داستان بازی:

داستان بازی Crash Bandicoot 4 It’s About Time از آنجایی آغاز می‌شود که کرش، شخصیت اصلی بازی، در جدال با دشمن خود یعنی دکتر نئو کرتکس می‌باشد. دکتر کرتکس قصد دارد تا هر طور که شده کرش را به دام خود بیندازد و در تلاش است تا با هر حیله‌ای که می‌تواند، این کار را عملی کند.

دکتر کرتکس در کنار دکتر ان تروپی، یک پرتال عجیب و غریب را در فضا باز می‌کند تا از طریق آن بتواند از سیاره‌ای که به آن تبعید شده بود، رهایی یابد. پس از گذشت مدتی، دکتر کرتکس متوجه می‌شود که این پرتال می‌تواند راه را برای ورود به نقاط مختلفی از دنیا باز نماید. در این زمان بود که دکتر کرتکس تصمیم گرفت تا به هر قیمتی شده با استفاده از این پرتال، به کرش حمله کند و او را به دام بیندازد.

حال کرش و خواهرش وارد بازی‌ای شده‌اند که تنها راه نجات از آن پیدا کردن ماسک‌های کوانتومی می‌باشد. با استفاده از این ماسک‌ها می‌توان کنترل فضا و زمان را بر عهده گرفت و این مورد می‌تواند به کرش و خواهرش کمک نماید.

امتیازات بازی:

بازی Crash Bandicoot 4 It’s About Time توانست از چندین نقد به عمل آمده، از سایت Metacritic امتیاز ۸۳ از ۱۰۰، از سایت GameSpot امتیاز ۸ از ۱۰ و از سایت IGN امتیاز ۸ از ۱۰ را به دست آورد. این امتیازات بسیار عالی، خبر از این می‌دهد که بازی Crash Bandicoot 4 It’s About Time توانسته تا نظر منتقدین را جلب کرده و شرکت Activision توانسته تا باری دیگر، یک بازی فوق‌العاده و تحسین ‌برانگیز را برای گیمرها تولید و منتشر نماید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Crash Bandicoot 4 It’s About Time :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 4340 یا AMD FX 6300
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 660 یا AMD Radeon HD 7950
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۳۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Crash Bandicoot 4 It’s About Time :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 2500K یا AMD Ryzen 5 1600x
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۷۰ یا AMD Radeon R9 390
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۳۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 216 views بار دسته بندی : اکشن ، اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی ، ماجراجویی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها