گیمینگ گست دانلود بازی Crysis Remastered برای PC - گیمینگ گست

با دانلود بازی Crysis Remastered برای PC از گیمینگ گست سیستم گیمینگ خود را به چالش بکشید! بی شک یکی از عناوین باکیفیت نسل هفتم که نه تنها برای PC، بلکه برای کنسول‌های نسل هفتم نیز منتشر شد، بازی Crysis بود. عنوانی که اخیرا شرکت کرایتک تصمیم به توسعه نسخه ریمستر شده آن تحت عنوان Crysis Remastered گرفت که در نهایت اکنون این بازی در دسترس قرار گرفته است.

نسخه پی سی Crysis Remastered یک چالش جدی برای کامپیوتر شما

در نسخه ریمستر شده کرایسیس یا Crysis Remastered نه تنها نسخه اصلی، بلکه تمامی بسته‌های الحاقی آن هم موجود است تا بازیکنان بتوانند با یک عنوان به تمام معنا ارتقایافته رو به رو شوند. به گفته Crytek نسخه ریمستر Crysis از وضوح ۴K و ۸K پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن از قابلیت رهگیری پرتو یا Ray Tracing هم برخوردار است.

نکته جالب در این بازی وجود یک حالت به نام ?Can it Run Crysis است. کرایتک اعلام کرده این حالت به افراد اجازه خواهد داد تا سیستم‌های گیمینگ قدرتمند خودشان را با نسخه ریمستر Crysis به چالش بکشند. شما هم می‌توانید با دانلود کرایسیس ریمستر در این چالش شرکت کنید. البته باید بیان داشت که این عنوان دارای بهینه‌سازی کامل گرافیکی نیز است. گذشته از آن کرایتک بزودی قابلیت پشتیبانی پیشتیبانی از DLSS 2.0 را هم فراهم خواهد آورد.

داستان بازی Crysis Remastered

داستان این بازی از این قرار است که شما جز گروه رپتور نیروی ویژه ایالات متحده هستید که با سفر به فیلیپین باید فعالیت مخفی کره شمالی را دنبال کرده و برنامه این کشور را منهدم سازید. نکته جالب اینجاست که با ورود گروه رپتور، مشخص می‌شود که چندین گروه از بیگانگان به زمین آمده‌اند و قصد براندازی بشریت را دارند. کرایسیس ریمستر نه تنها از داستان غنی و جذابی برخوردار است، بلکه گیم پلی آن نیز به لطف بهینه‌سازی‌های گرافیکی، هیجان‌انگیزتر شده و با وجود اینکه به عنوان یک بازی نسل قبلی به شمار می‌آید، نظر بازیکنان را به خود جلب کند.

با تمام این گفته‌ها، Crysis Remastered همانطور که از نامش پیدا است، قرار بود یک نسخه بازسازی شده از نسخه اصلی باشد. وظیفه‌ای که استودیو کرایتک به خوبی توانست از پس آن برآید و ما را با یک بازی واقعا ارتقایافته رو به رو کند. بازی‌ای که بازیکنان با تجربه آن حسی تازه‌ اما در عین حال نوستالژی پیدا کنند.

تجدید خاطرات Crysis Remastered با گرافیک خیره‌کننده

هرچند در نسخه مخصوص کنسول‌های نسل هشتمی این بازی برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های گرافیکی محدودیت دارند، اما در نسخه PC بازی Crysis Remastered بازیکنان می‌توانند از نهایت گرافیک لذت ببرند. همین امر موجب خواهد شد تا طرفداران Crysis Remastered با یک عنوان لذت‌بخش و چشم‌نواز ساعت‌ها سرگرم باشند.

اگر به دنبال تجدید خاطرات با نسخه اصلی Crysis هستید اما گرافیک نسخه اصلی با وجود وضوح بالا برای شما کافی نیست و می‌خواهید با جزئیات بهتر غرق در تماشای دنیای این بازی شوید، قطعا دانلود و تجربه Crysis Remastered ارزشمند است. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این بازی هستید از صفحه رسمی بازی Crysis Remastered در سایت الکترونیک آرتز بازدید کنید.

 

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Crysis Remastered :

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
  • پردازنده: Intel Core i5 3450 یا AMD Ryzen 3 یا بالاتر
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1050Ti یا AMD Radeon RX 470
  • حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Crysis Remastered :

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
  • پردازنده: Intel Core i7 7600k یا AMD Ryzen 5 بالاتر
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1660Ti یا AMD Radeon Vega 56
  • حافظه کارت گرافیک: ۶ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

 

در ادامه با دانلود بازی Crysis Remastered برای PC می‌توانید کامپیوتر خود را حسابی به چالش بکشید:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 244 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها