گیمینگ گست دانلود بازی Dark Souls II برای کامپیوتر - گیمینگ گست

امروز و در این مطلب با دانلود بازی Dark Souls II برای کامپیوتر همراه شما هستیم. بازی Dark Souls II دومین قسمت از سه‌گانه Dark Souls است که توسط استودیو FromSoftware طراحی شد و کمپانی Bandai Namco Games آن را در ۱۱ مارچ ۲۰۱۴ برای ویندوز، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳متشر کرد.

در روزگاری که کمتر کمپانی‌ای به بسته‌های الحاقی اهمیت می‌داد، کمپانی Bandai Namco Games با در نظر گرفتن سه بسته الحاقی به نام‌های Crown of the Sunken King، Crown of the Old Iron King و Crown of the Ivory King برای بازی Dark Souls II یکی از کامل‌ترین بازی‌های زمان خود را به بازار عرضه کرد و به واسطه‌ی همین بسته‌های الحاقی به فروش خوبی دست‌یافت.

نسخه اولیه Dark Souls II در مارچ ۲۰۱۴ برای ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد و یک سال بعد در آپریل ۲۰۱۵ کمپانی Bandai Namco Games نسخه به‌روز شده این بازی را به نام Dark Souls II Scholar Of The First Sin همراه با سه بسته الحاقی برای ویندوز، ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ عرضه کرد.

درست زمانی که گیمرها از افت سطح سختی بازی‌ها ناراضی بودند، استودیو FromSoftware توانست با عرضه سری بازی‌های دارک سولز طرفدار زیادی پیدا کند و بازی Dark souls II نیز مانند دیگر نسخه‌های این بازی با سختی‌های زیادی در مسیر بازی همراه است. در این نسخه شما به عنوان یک Undead وارد دنیایی به نام Drangelic می‌شوید تا طلسمی که شما را به روح تبدیل کرده است، بشکنید و به جسم خود باز گردید.

در ادامه امکان دانلود بازی Dark Souls II برای کامپیوتر را دارید.

 

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Dark Souls II:

سیستم‌عامل: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit
پردازنده: AMD® A8 3870 3,6 Ghz or Intel® Core ™ i3 2100 3.1Ghz
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce GTX 465 / ATI Radeon TM HD 6870
فضای موردنیاز: ۲۳ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Dark Souls II:

سیستم‌عامل: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit
پردازنده: AMD® FX 8150 3.6 GHz or Intel® Core™ i7 2600 3.4 GHz
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX 750, ATI Radeon™ HD 7850
فضای موردنیاز: ۲۳ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 262 views بار دسته بندی : اکشن ، اکشن - ماجراجویی ، ترسناک ، دانلود ، دانلود بازی ، معمایی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها