گیمینگ گست دانلود بازی Death Stranding برای PC - گیمینگ گست

هیدئوکوجیما را باید یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای صنعت بازی‌های ویدئویی دانست که همیشه با خلق آثاری منحصر به ‌فرد، توانسته نظر طرفداران را به‌خوبی جلب کند. در این بین باید به بازی اخیر استودیو کوجیما پروداکشن موسوم به Death Stranding اشاره کرد.

کوجیما پس از مستقل شدن و جدایی کونامی، تصمیم می‌گیرد پروژه‌های بلند پروازانه‌ای را در دستور کار خود قرار دهد و آثاری خاص‌تر را برای طرفداران تدارک بیند. اگر به تجربه بازی Death Stranding بپردازید، در نگاه نخست این پرسش برای شما به وجود خواهد آمد که دنیای این بازی چه معنا و مفهومی دارد.

دنیایی عجیب و پیچیده که سفری را از ایالات‌متحده آغاز کرده و تا آن‌سوی ساحل آرامش دارید. این بازی شاهکار در بحث گرافیک و داستان، تجربه گیم پلی منحصربه‌فرد را برای بازیکنان خود رقم می‌زند.

بنابراین افراد در برابر بازی قرار دارند که در نگاه اول پیچیدگی داستانی را در پی دارد. درباره داستان دقیق Death Stranding باید بیان داشت، کوجیما و گروه آن طوری بازی را توسعه دادند که در مراحل نخست شاید چندان ارتباطی با بازی برقرار نکنید اما با گذر از مراحل حس تجربه فوق‌العاده به شما دست خواهد داد. داستان در ایالات‌متحده جریان دارد، زمانی که یک اتفاق بزرگ موجب شده تا موجودات عجیب و نامرئی به نام BT وارد این منطقه شوند.

موجودات موردنظر در ساحلی دور زندگی کرده و به نظر آن‌ها این ساحل می‌تواند موجب اتصال به زندگی پس از مرگ شود. آن‌ها هنگامی‌که به جستجو می‎پردازند با انفجارهایی رو به رو خواهند شد که موجب تغییر ساختار بشر می‌شود. انفجار موجب خواهد شد تا باران‌هایی شروع به بارش کنند که اگر به بدن انسان برخورد نمایند، بدن را نابود می‌سازند.

جامعه بشری نیز برای نجات از باران در کلونی‌هایی دور از جوامع زندگی کرده تا موجب نجات آن‌ها شود. این کلونی‌ها دارای قوانین خاص خود بوده و برخی که بر  صندلی قدرت آن تکیه زدند، قصد دارند تا با ایجاد ارتباط میان آن‌ها، یک حکومت واحد به وجود آورند. البته همگی به دنبال یک کودک کوچکی هستند که این قدرت را دارا است. در این بین فردی به نام Sam Porter Bridges که بازیگر آن نورمن ریداس بوده، مسئولیت محافظت از این کودک را بر عهده دارد.

این عنوان دنیای بزرگی داشته و بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها در آن گشت‌وگذاری داشته باشند. گرافیک واقع‌گرایانه این بازی را به یک اثر سینمایی تبدیل کرده و داستان غنی نیز بر موفقیت آن افزوده است. اگر به دنبال بازی کاملی هستید که بتواند نظر شما را به خود جلب کند، بی‌شک Death Stranding همان عنوان بوده و نباید به‌سادگی از کنار آن گذشت.

نقاط قوتی چون گرافیک پویا، موسیقی متن اثرگذار، داستان غنی و برخی دیگر، Death Stranding را به بازی بی‌نظیر تبدیل کرده است.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Death Stranding :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-3470 یا AMD Ryzen 3 1200 یا بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1050Ti یا AMD RX 560 یا بالاتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Death Stranding :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-3770 یا AMD Ryzen™ ۵ ۱۶۰۰ یا بالاتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD RX 590 یا بالاتر
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 213 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود ، دانلود بازی ، ماجراجویی ، نقش آفرینی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها