گیمینگ گست دانلود بازی Dirt Rally 2.0 برای PS4 - گیمینگ گست

سری Dirt همیشه به خاطر گیم‌پلی بی‌رحم، فیزیک طبیعی اتومبیل‌ها و کنترل بسیار دشوارش مشهور بوده است. Dirt Rally 2.0، داستان دیوانگی‌های راننده‌هایی است که نمی‌توانند بهتر از این از چهارچرخ و یک موتور قدرتمند استفاده کنند. این بازی توسط استودیو و ناشر Codemasters برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشرشده است. با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Dirt Rally 2.0 برای PS4 همراه باشید.

DR 2.0 یک شبیه‌ساز بسیار سخت و درعین‌حال بسیار خوش‌آیند است که به ریشه‌های سری وفادار مانده و آن‌قدر خوب عمل کرده که شاید حتی افرادی که به این‌گونه عناوین شبیه‌ساز علاقه‌ای ندارند را مجذوب خود کند. Dirt Rally 2.0 به دو بخش Free Play و My Team تقسیم می‌شود.  بخش My Team چیزی مانند Career Mode است که از بخش داستانی تشکیل‌شده است و شمارا در نقش راننده‌ای قرار می‌دهد که چالش‌هایی را در برابرش قرار می‌گیرد. در مسابقات پیروز می‌شوید، پیشرفت می‌کنید، اتومبیل‌های جدید می‌خرید یا اتومبیل‌های خودرو را ارتقا می‌دهید. خش Free Play نیز، همان‌طور که از اسمش پیداست به شما اجازه می‌دهد به‌طور آزادانه Championshipهای مختلف را کامل کرده یا حتی Championshipهای دلخواه خود را خلق کنید.

بازیکنان می‌توانند یک‌بار دیگر مسابقات قهرمانی رالی کراس را تجربه کنند و گفته‌شده است که در این نسخه هشت پیست رسمی WRX در کشورهای نیوزیلند، آرژانتین، اسپانیا، لهستان، استرالیا و آمریکا در بازی قرار داده‌شده است. گیم‌پلی بازی هیجانی، لذت‌بخش و دوست‌داشتنی است. مسابقات دو نوع هستند؛ رالی کراس و TSD که هرکدام به یک‌شکل جذاب هستند همچنین سیستم شخصی‌سازی ماشین‌ها بسیار عمیق و جذاب است.

به خاطر نحوه صداگذاری بازی و جزئیاتی که در این بخش قرار داده‌اند، تحسین کرد. صدای بلند موتور ماشین وقتی‌که پدال گاز را تا ته فشار می‌دهید، صدای کمک‌فنر زمانی که ماشین محکم به زمین برخورد می‌کند، صدای زیبای دریفت کردن ماشین‌ها و بسیاری از افکت‌های صوتی دیگری که در طول بازی می‌شنوید همه فوق‌العاده هستند. همچنین در حین رانندگی به‌جز افکت‌های صوتی و صدای نقشه‌خوان یا راهنمایتان، هیچ صدای دیگری را نمی‌شنوید و در کل Dirt Rally 2.0 تلاش می‌کند تا حد ممکن طبیعی باشد و به هیچ موسیقی احتیاج ندارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 227 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، مسابقه ای تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها