گیمینگ گست دانلود بازی Disco Elysium The Final Cut برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Disco Elysium The Final Cut برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Disco Elysium The Final Cut یک بازی در سبک نقش‌آفرینی می‌باشد که به‌تازگی توسط استودیوی ZA/UM تولید و در تاریخ ۱۵  اکتبر ۲۰۱۹ (۲۳ مهر ۱۳۹۸) توسط همین استودیو، منتشر شده است.

داستان بازی:

امروزه بازی‌های نقش‌آفرینی از طرفداران ویژه‌ای برخوردار بوده و بازی‌های زیادی در این سبک تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها، جذابیت خاص خود را نیز دارند. اما در این میان یک سری از بازی‌های منتشر شده در این سبک، از گیم پلی متفاوتی برخوردارند که به شما تجربه‌ی تازه‌ای را ارائه می‌دهد.

بازی Disco Elysium The Final Cut یکی از آن دسته بازی‌های نقش‌آفرینی می‌باشد که با داستانی جالب و سرگرم‌کننده و رازهایی که درون این داستان پنهان است، تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را به شما ارائه داده و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم انجام این بازی کند.

داستان بازی Disco Elysium The Final Cut از جایی شروع می‌شود که شما در نقش یک کارآگاه در بازی حضور داشته و در شهری پر از ماجرا و رمز و راز زندگی می‌کند. شما در این بازی باید به حل پرونده‌های مختلفی بپردازید که روند پیشبرد این پرونده‌ها کاملاً در اختیار شماست؛ اما باید دقت داشته باشید که چه راهی را برای حل مسائل پیش رویتان، در پیش می‌گیرید.

این اختیار در دستان شما وجود دارد که پرونده‌ها را به حرفه‌ای ترین حالت ممکن و با ریزبینی هرچه تمام‌تر به سرانجام برسانید و آوازه‌ی شهرت شما، زبان زد خاص و عام شود و یا در حل معماهای یک پرونده، آن‌قدر بی‌تفاوت و بی‌دقت باشید که پرونده را به طرز افتضاحی به پایان برسانید و هر جا که پا می‌گذارید، مردم به حضور شما نیز اعتراض نمایند.

در بازی Disco Elysium The Final Cut شما آزادید تا هر کاری که دلتان می‌خواهد در نقاط مختلف شهر انجام بدهید. وقت بگذرانید و تفریح کنید، به پرونده‌های جنایی و معماهای بزرگ بپردازید، بازجویی کنید و اعتراف بگیرید و یا باهم شهریان صحبت کرده و نوشیدنی میل کنید. این بازی تجربه‌ای متفاوت از سبک نقش‌آفرینی را با تلفیقی از سبک کارآگاهی و معمایی به شما ارائه می‌دهد که به‌نوعی خود را از سایر بازی‌های دیگر متمایز می‌سازد.

گرافیک این بازی به شکل زیبایی طراحی‌شده و حالتی دو بعدی دارد و به‌تازگی این‌گونه بازی‌ها بیشتر مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرند.

امتیازات بازی:

خوشبختانه بازی Disco Elysium The Final Cut توانسته است تا از منتقدین امتیازات فوق‌العاده خوبی را دریافت کرده و مورد توجه آن‌ها نیز قرار گیرد. بازی Disco Elysium The Final Cut توانست از سایت Metacritic امتیاز ۹۱ از ۱۰۰، از سایت PC Gamer امتیاز ۱۰ از ۱۰، از سایت GameSpot امتیاز ۱۰ از ۱۰ و درنهایت از سایت IGN امتیاز ۱۰ از ۱۰ را نیز دریافت نماید.

همان‌طور که از امتیازات دریافتی پیداست، بازی Disco Elysium The Final Cut امتیازات فوق‌العاده‌ای را از منتقدان دریافت نموده و تلاش‌های استودیوی سازنده‌ی این بازی، بی‌جواب نمانده است.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Disco Elysium The Final Cut :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Dual Core Intel or AMD Processor
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia or AMD Graphic Card
حافظه کارت گرافیک: ۵۱۲ مگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Disco Elysium The Final Cut :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 4790k یا AMD Ryzen 3 1800x
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۶۰ یا AMD Radeon R9 290x
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 205 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 3 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها