گیمینگ گست دانلود بازی Dishonored 2 برای PS4 - گیمینگ گست

بازی Dishonored 2 توسط استودیو Arkane Studios خلق‌شده است و شرکت Bethesda Softworks وظیفه انتشار آن را برعهده‌گرفته است. این بازی برای سه پلتفرم اصلی یعنی کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شد. سبک بازی اکشن ماجراجویی می‌باشد و یکی از بهترین بازی‌های نسل گذشته بود که توجه گیمرهای سرسخت سبک مخفی‌کاری را به خود جلب کرد. با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Dishonored 2 برای PS4 همراه باشید.

بازی از گیم‌پلی روان و لذت بخشی برخوردار است و در کنار داستان خوب توانسته تجربه خوبی را به ارمغان بیاورد. داستان بازی بسیار پیچیده است و به گفته سازنده باید بازی را دو بار تمام کنید تا داستان آن را متوجه شوید. ۲ شخصیت قابل بازی به نام‌های Corvo یعنی شخصیت اصلی نسخهٔ قبل و دومی Emily است یعنی دختری که در نسخهٔ قبل وظیفه داشتید تا او را پیداکرده و نجات دهید، در Dishonored 2 وجود دارند.

گرافیک بازی بسیار بالا بوده و از موتورهای گرافیکی قدرتمندی در ساخت بازی استفاده‌شده است. ازاین‌جهت تمامی جزئیات با دقت طراحی‌شده و از تکسچر باکیفیتی برخوردار هستند. طراحی شخصیت‌ها نیز بی‌نقص بوده است. افکت‌های صوتی و موسیقی متن‌ها به همراه صداگذاری‌های عالی، درروند بازی نقش بسزایی داشته و تأثیر گیم‌پلی را دوچندان کرده به‌طوری‌که کاربر را غرق در دنیای بازی می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 295 views بار دسته بندی : اکشن - ماجراجویی ، دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها