گیمینگ گست دانلود بازی Dishonored: Definitive Edition برای PS4 - گیمینگ گست

بازی Dishonored یک بازی در سبک اکشن – مخفی‌کاری و ماجراجویی هست که توسط Arkane Studios توسعه‌یافته و Bethesda آن را منتشر کرده است. بازی Dishonored یکی از شاهکارهای سال ۲۰۱۳ و نسل هفتم بود، گرافیک چشم‌نواز، داستان فوق‌العاده حماسی و گیم‌پلی عالی همه باهم دست‌به‌هم دیگر دادند تا این بازی را به یک شاهکار تبدیل کنند و شمارا برای بازی کردن به چالش بکشند. برای دانلود بازی Dishonored: Definitive Edition برای PS4 با سایت گیم‌تودانلود همراه باشید.

 Dishonored در نسخه PC با امتیاز متا ۹۱ موفقیت بی‌نظیری بین بازی‌های اول‌شخص کسب کرد. داستان این بازی در شهری بنام Dunwall رخ می‌دهد، جایی که طاعون جان این شهر را گرفته است و مردی بنام Corvo Attano را روایت می‌کند که باید به ملکه دانوال Jessamine Kaldwin کمک کند تا راهی برای درمان طاعون پیدا کند. یکی از نقاط خوب این بازی این است که شما در طول بازی یک دشمن ثابت ندارید و باید با زامبی‌ها، جادوگرها و محافظان گارد سلطنتی دانوال بجنگید.

سیستم مبارزه بازی به عهده خودتان هست که می‌خواهید بی‌سروصدا و مخفی مأموریت‎ها را انجام بدهید، یا پرسروصدا و با کشتار زیاد مأموریت را به پایان برسانید. دشمن‌های شما قوی هستند و این بازی سلامت خودکار را دارا نیست، اما نترسید با در اختیار داشتن جادو کار شما آسان‌تر خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 262 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها