گیمینگ گست دانلود بازی Divinity: Original Sin 2 برای کامپیوتر - گیمینگ گست

بازی Divinity Original Sin 2 یک بازی در سبک استراتژیک و نقش‌آفرینی است که استودیو Larian آن را ساخته و توسعه داده است. این بازی در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۷ برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان و درنهایت کامپیوتر به انتشار رسید. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی Divinity Original Sin 2 برای کامپیوتر همراه باشید.

بازی Divinity Original Sin 2 یک بازی RPG فوق‌العاده است که پس از حواشی بسیار در ساخت و توسعه آن بالاخره به پا به دنیای گیم گذاشت. بازی از یک بخش داستانی ساده برخوردار است که البته حکم تمرین را برای دیگر بخش‌های بازی ایفا می‌کند. در بازی باید از میان چهار کلاس Ranger،Mage،Rogue  و Warrior که هر یک دارای ویژگی‌ها و امکانات متفاوت است یکی را انتخاب کنید و بازی را به‌پیش ببرید. درواقع هدف اصلی بازی انتخاب میان این چهار کلاس یا نژاد بوده و شما با انتخاب هر یک از آن‌ها به ماجراجویی در بازی می‌پردازید. شما می‌توانید قلمرو خود را گسترش داده و باقابلیت‌های خود و با بهره‌گیری از هوش و استراتژی خود به اهدافتان در بازی برسید.

در منظر گرافیک بازی Divinity Original Sin 2 یک بازی تمام‌عیار است و به‌خوبی می‌توان یک عنوان نسل هشتمی را احساس کرد. بازی هم از بعد گرافیک فنی و هم از بعد گرافیک هنری در سطح بسیار خوبی قرار می‌گیرد. تأخیر در انتشار نسخه اصلی بازی منجر به این شد که در این نسخه نهایی تمامی باگ‌ها و کرش‌های بازی برطرف شده و بازی در بعد فنی مشکل خاصی نداشته باشد.

در بخش صداگذاری نیز استودیو Larian به‌خوبی توانسته موسیقی‌های حماسی و تاریخی را با یک عنوان استراتژیک تلفیق کند. تمامی صداگذاری‌ها به بهترین نحو انجام‌شده و قطعاً بخش صداگذاری از بخش‌های مهم و تأثیرگذار بازی است. بازی Divinity Original Sin 2 توانست با پیشرفت‌های فراوان نسبت به نسخه اول و یک گیم‌پلی سرگرم‌کننده عالی در سری بازی‌های استراتژیک خود را به‌درستی به دنیای گیم معرفی کند. برای دانلود این بازی در ادامه با همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Divinity: Original Sin 2:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده:  Intel Core i5 یا AMD Athlon II X2 240  یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX 550  یا ATI™ Radeon™ HD 6XXX یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۶۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Divinity: Original Sin 2:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 770 یا AMD R9 280 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۶۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 260 views بار دسته بندی : استراتژیک ، دانلود بازی ، ماجراجویی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها