بازی Frustpunk یک بازی جدید در سبک استراتژیک و بقا است که استودیو ۱۱ Bit وظیفه ساخت و توسعه آن را بر عهده داشته است. این بازی در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۱۸ برای پلتفرم PC به انتشار رسید. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی Frustpunk برای کامپیوتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

داستان بازی Frustpunk مربوط به دوره‌ای از زمان است که انسان‌ها شرایط سختی را برای زندگی در جامعه تحمل می‌کنند. عصر یخبندان واقعی کره زمین و جوامع بشری را فراگرفته و انسان‌ها در یک دنیای کاملاً منجمد زندگی می‌کنند. انسان و حاکمان شهرها برای بقا راه چاره را در درست کردن و برپانمودن دستگاه بخار دانسته و به کمک آن سعی دارند مردمان را زنده نگه‌دارند. شما در بازی به‌عنوان حاکم شهر و جامعه خود باید با بهره‌گیری از سیاست‌های خود و همچنین توجه به وضعیت مردم و نگاهی به دنیای بیرون مردمان خود را از این شرایط نجات دهید.

گیم‌پلی بازی بسیار مشابه عنوان قبلی این شرکت یعنی This War of Mine می‌باشد. شما در بازی باید پیش‌بینی عواقب سیاست خود را مدنظر قرار دهید. اینکه گروهی از مردم را به کار در سخت‌ترین شرایط مجبور کنید یا از کودکان بخواهید کارهایی فراتر از توانشان انجام دهند همگی بر پایه تصمیمات شکل می‌گیرند.

درزمینهٔ گرافیک و صدا پردازی با عنوان بی‌نقصی روبه‌رو هستیم و تمامی طراحی‌های هنری و فنی بازی و همچنین هوش مصنوعی بازی در بالاترین سطح خود قرار دارند و حس واقعی حضور در آن شرایط سخت را به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر به مخاطبان القا می‌کند. اگر با بازی‌هایی نظیر This War of Mine و امثال این بازی‌ها خاطرات خوشی دارید این عنوان را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید و با دانلود این بازی در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Frostpunk:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 4460 3.2 GHz یاAMD A10-7850K, 3.7 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 760 یا AMD Radeon R7 370X یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۸ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Frostpunk:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-4820K 3.7 GHz یا AMD Ryzen 7 1700x یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060  یا AMD Radeon RX 480 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۸ گیگابایت