زمستان درراه است و یا عبارت Winter Fell، قطعاً فیلم محبوب Game of Thrones را به یادتان می‌اندازد. فیلمی موفق در عرصه سینما که اکنون استودیو Telltale Games این فیلم را در سبک داستانی و ماجراجویی برای پلتفرم‌های Xbox 360، PC و PS3 منتشر کرده است. این بازی توسط موتور Unreal Engine 3 خلق‌شده است. داستان بازی تاج‌وتخت هم مانند فیلمش از سری کتاب‌های نغمهٔ یخ و آتش ساخته‌شده و به موفقیت بالایی رسیده است. با وب‌سایت گیم‌تودانلود و دانلود بازی Game of Thrones برای کامپیوتر همراه باشید.

طراحی شخصیت‌های و کاراکترهای بازی به بهترین شکل ممکن شبیه‌سازی‌شده‌اند و محیط بازی کاملاً یک شبیه‌سازی و مدل‌سازی دقیق از دنیای واقعی می‌باشد که توانسته است توجه کاربران را به خودش جلب کند. در این بازی شما در نقش دو نفر به نام Mors Westford و Alester Sarwyck که یک کشیش و با شنلی قرمزرنگ است، ایفای نقش می‌کنید. Mors یکی از مردان نگهبانان شب که در کنار برادران هم‌رزمانش به مبارزه با وحشیان شمالی در کنار دیوار بزرگ می‌پردازد و از جنگجویان بزرگ به شمار می‌آید. شخصیت دیگر Allester یک روحانی قرمز پوش است، به دلیل دین خاصش ارتباط نزدیکی با آتش دارد. در طول بازی، باشخصیت این دو آشنا خواهید شد.

گیم‌پلی جذاب، داستان قوی، گرافیک خوب و صداگذاری و موسیقی متن عالی، همگی از نقاط قوت بازی Game of Thrones به شمار می‌روند. آزادی بیشتر دوربین و حرکت دادن کاراکترها بسیار بیشتر از قبل است. صداگذاری شخصیت‌ها نیز به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر صورت گرفته است. این‌که چهرهٔ شخصیت‌ها آشنا و از همان بازیگران سریال Game Of Thrones هستند یکی از نقاط قوت بازی می‌باشد. پس به‌عنوان فرمانده خانه جدید خود، قدرت و منابع لازم برای دستیابی به شکوه را جمع‌آوری کنید. چشم‌انداز خطرناک سیاسی وستروس را هدایت کنید، اتحادهای استراتژیک را تشکیل دهید و تهدیدهای رقیب را از بین ببرید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز Game of Thrones:

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۸٫۱
پردازنده: Dual Core Processor at ۲ GHz یا بهتر
حافظه رم: ۱ گیگابایت
کارت گرافیک: nVidia GeForce ۷۸۰۰ یا ATI Radeon X۱۸۰۰ یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲۵۶ مگابایت
فضای مورد نیاز: ۳ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی Game of Thrones:

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۸٫۱
پردازنده: Core ۲ Duo ۲GHz یا بهتر
حافظه رم: ۳ گیگابایت
کارت گرافیک: nVidia GeForce ۸۸۰۰ یا ATI Radeon HD ۳۸۷۰ یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۵۱۲ مگابایت
فضای مورد نیاز: ۳ گیگابایت