گیمینگ گست دانلود بازی Ghostrunner برای PC - گیمینگ گست

بازی Ghostrunner یک عنوان در سبک اکشن سایبرپانکی بوده که توسط استودیو One More Leve از بازی‌سازان مطرح لهستانی توسعه یافت. در این عنوان بازیکنان نقش یک شمشیرزن سایبرپانکی را بر عهده ‌دارند که از قابلیت‌هایی برای نابودی دشمنان برخوردار است. این شخصیت از حرکات سریع و مهارت‌هایی بهره می‌برد تا بازیکنان بتوانند مراحل را با گیم پلی هرچه هیجان‌انگیزتر سپری کنند.

این شخصیت بسیار چابک است و روی در و دیوار شهر به‌سادگی بالا می‌رود. شما در واقع باید با بالا رفتن از ساختمان‌ها و رسیدن به نقاط بلند، برخی مأموریت‌ها که بیشتر اصلاح خراب‌کاری دشمنان بوده را انجام داده و به مرحله بعدی بروید. در Ghostrunner همان‌طور که خود یک شمشیر زن حرفه‌ای هستید، دشمنان سرسخت نیز در مقابل شما قرار می‌گیرند تا چالش سپری کردن مراحل را دوچندان بسازند.

Ghostrunner از گیم پلی ترکیبی پلتفرمر و اول‌شخص برخوردار است و گرافیک جالبی هم برای آن در نظر گرفته‌شده که باتجربه آن می‌توان به جذاب بودن این عنوان پی برد. درباره داستان بازی باید بیان داشت که یک حادثه عظیمی موجب نابودی دنیا شده است. شما در برج Dharma قرار دارید، جایی که می‌توان آن را آخرین پناهگاه بشر دانست و باید با بالا رفتن از آن به سپری کردن مراحل و نابودی نقشه دشمنان پرداخت.

شهر بازی Mara نام دارد و از حاکمی مستبد و ظالم برخوردار است، همین امر موجب شده تا شخصیت اصلی به پا خیزد و برای نابودی حکومت این حاکم ظالم، دست‌به‌کار شود. البته ماهیت داستانی Ghostrunner مانند دیگر عناوین است، به‌نوعی که شما همچنان در برابر رؤسا و پادشاهانی ظالم قرار دارید که باید به نابودی حکومتشان بپردازید.

این حاکم نه‌تنها مستبد بوده، بلکه در شهر هرج‌ومرج ایجاد کرده، بنابراین باید با گذراندن هر مرحله، یک‌قدم به نابودی حاکمیت Mara نزدیک شوید. به هر حال اگر قصد دارید به تجربه عنوانی کامل و فوق‌العاده بپردازید که سراسر هیجان بوده و مراحل نفس‌گیر دارد، بازی Ghostrunner از آن دسته عناوین محسوب می‌شود. ناگفته نماند این عنوان برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد و رایانه شخصی هم دیگر پلتفرم آن است.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Ghostrunner:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-2500K یا AMD Phenom II X4 965 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 1050 یا AMD® Radeon™ RX 550 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۲۲ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Ghostrunner:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-6700K یا AMD Ryzen 5 1500X یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX™۹۷۰ یا AMD® Radeon RX 5700 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۲۲ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 230 views بار دسته بندی : اکشن ، اکشن - ماجراجویی ، دانلود ، دانلود بازی تاريخ : 3 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها