بازی Grand Theft Auto: Vice City، سومین عنوان از سری بازی Grand Theft Auto یا به‌اختصار GTA، می‌باشد که توسط کمپانی مشهور Rockstar Games تولید و منتشرشده است؛ در ادامه با گیمینگ گست و دانلود بازی Grand Theft Auto: Vice City همراه باشید …

شما در بازی Grand Theft Auto: Vice City، کنترل شخصیتی به نام Tommy Vercetti را بر عهده‌دارید که داستان زندگی گذشته او بسیار پرماجرا می‌باشد. تامی با گذشته‌ی تاریک خود دست‌وپنجه نرم می‌کند و همچنین تامی پس از دیدار با یکی از دوستان قدیمی خود مجبور می‌شود تا به دنیای مافیایی بازگردد و خواسته‌های افراد مختلف را انجام دهد.

بازی دارای دو نوع مأموریت اصلی و فرعی است که هرکدام جذابیت‌های مخصوص به خود را دارند. مأموریت‌های اصلی بازی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده طراحی‌شده‌اند و تنوع بالای آن‌ها باعث شده که هیچ‌گاه از انجام دادن آن‌ها خسته نشوید. در بازی سلاح‌های سرد و گرم فراوانی وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهند که مأموریت‌های بازی را آن‌طور که دوست دارید به پایان برسانید.

آزادی عمل در تمامی نسخه‌های عنوان Grand Theft Auto: Vice City حرف اول را میزند؛ در این نسخه هم مانند نسخه‌های پیشین، شما آزادید تا در مناطق مختلف شهر به کارهای موردعلاقه خود بپردازید. بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و نسبت به نسخه‌های پیشین خود، رشد چشمگیری داشته است.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Grand Theft Auto: Vice City :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: ۴۵۰MHz AMD یا Intel Processor
حافظه رم: ۱ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GT 5500
حافظه کارت گرافیک: ۵۱۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Grand Theft Auto: Vice City :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: ۴۵۰MHz AMD یا Intel Core 2 Duo Processor
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GT 9500
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲ گیگابایت