گیمینگ گست دانلود بازی Green Hell برای PC - گیمینگ گست

بازی Green Hell اثری از توسعه‌دهندگان مستقل بازی‌های ویدئویی است که توانسته بازی‌های جذابی را توسعه و منتشر کند. این عنوان نیز در سبک عناوین بقا بوده و در آن باید با ماجراجویی که در جنگل آمازون دارید، زنده از این جنگل پهناور بیرون بیایید. جنگلی با انبوه جانوران عجیب ‌و غریب که زنده ماندن شما را با احتمال همراه می‌سازند.

شما هیچ غذا یا وسایلی در جنگل آمازون ندارید و باید خود را از خطرات آن حفظ کنید. در ابتدا بازی شخصیت اصلی درون این جنگل با ذهنی پاک قرار می‌گیرد و هیچ حافظه‌ای ندارید که چرا در این جنگل قرار گرفتید. فرد درون این بازی یک رادیو به دست داشته و با کمک فردی در آن‌طرف رادیو قصد دارد از این منطقه پرخطر خارج شود. برای خروج از جنگل چالش‌های بسیاری رو به روی شما قرار می‌گیرد، بنابراین باید با مهارت خود از خطرات دور مانده تا بتوانید سالم از آن خارج شوید.

چیزی که در بازی Green Hell باید به دنبال آن باشید، یافتن علت قرار گرفتن در این جنگل است که شاید سخت‌ترین چالش باشد. شما هیچ کمکی از دنیای بیرون جنگل ندارید، بنابراین باید خود راه نجات را پیدا کرده و از این منطقه بزرگ و خطرناک خارج شوید.

چنین داستان‌هایی را در برخی عناوین مشاهده کردیم و بازی Green Hell را نباید از اولین یا آخرین در این حوزه به‌حساب آورد. تجربه این عنوان می‌تواند سرگرمی جالبی برای علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی باشد. همان‌طور که گفته شد، در بازی مورد اشاره شما هیچ لوازمی به همراه ندارید و باید با مهارت خود راه نجات را پیدا کنید.

با سبک بقایی که Creepy jar برای Green Hell در نظر گرفته، شما باید با مهارت‌هایی، پناهگاه ساخته و با یافتن چوب و سنگ سلاحی برای خود ایجاد کنید تا در برابر خطراتی از قبیل حیوانات وحشی، محفوظ باشید.

طراحی گرافیکی بازی بسیار پویا بوده و جنگل آمازون نیز به شکل واقع‌گرایانه‌ای در آن قابل‌مشاهده است که نشان از استعداد بالای توسعه‌دهندگان در طراحی این عنوان دارد. اگر می‌خواهید یک بازی در سبک بقا را با گرافیکی جذاب و تماشایی تجربه کنید، Green Hell همان گزینه موردنظر است که نباید به‌سادگی از کنار آن عبور کرد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Green Hell :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core 2 Duo E7500 یا AMD Athlon II X3 بالاتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 یا AMD Radeon RX 460
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Green Hell :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Dual Core یا AMD بالاتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970 یا AMD Radeon RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۸ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 278 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی ، ماجراجویی ، معمایی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها