گیمینگ گست دانلود بازی Grid 2019 برای کامپیوتر - گیمینگ گست


امروز و در این مطلب با دانلود بازی Grid 2019 برای کامپیوتر همراه شما هستیم.بازی Grid 2019 فصل سوم از سری Grid است که توسط کمپانی Codemasters طراحی شد و در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ برای ویندوز، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و گوگل استادیا منتشر شد.

استودیو Codemasters که سابقه درخشانی در ساخت بازی‌های سبک اتوموبیل‌رانی و مسابقه‌ای دارد و در گذشته عناوینی همچون Dirt Rally 2.0 ،F1 2019 ،Dirt Showdown و Dirt 4 را منتشر کرده‌ بود، در ساخت فصل سوم Grid نیز سنگ تمام گذاشته‌ است. این نسخه با توجه به اینکه از لحاظ گرافیکی و گیم‌پلی تغییرات زیادی کرده‌ است، ولی هنوز به ریشه‌های خود پایبند مانده‌است.

بازی Grid 2019 به‌همراه ۶ ماشین مسابقه‌ای و یک پیست جدید به نام Suzuka Circuit منتشر شده است، که دست شما را برای انتخاب ماشین، پیست و محل مسابقه باز میگذارد و می‌توانید بدون خستگی، روزها از این بازی لذت ببرید.

یکی از ویژگیهای کلیدی بازی Grid 2019، وجود سیستم Nemesis است که با ضربات سخت و یا مکرر شما به سایر خودروها باعث می شود، رانندگان دیگر که هوش مصنوعی بازی هدایت آنان را بر عهده دارد، عصبانی شده و به شما ضربه وارد کنند! بازی دارای بیش از ۴۰۰ راننده منحصر بفرد است که هوش مصنوعی هدایت آنان را بر دارد و هر کدام دارای سبک رانندگی خاص خود هستند.

سبقت‌های نزدیک، رقابتی سپر‌ به سپر، هم تیمی‌ها و رانندگانی که باعث پیروزی یا شکست شما می‌شوند و حوادثی که یکی پس از دیگری رخ می‌دهند این بازی را منحصربه‌فرد کرده‌اند.در ادامه امکان دانلود Grid 2019 برای کامپیوتر را دارید

 

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Grid 2019:

سیستم‌عامل: ۶۴ bit Version of Windows 10

پردازنده: Intel i3 2130 / AMD FX4300

حافظه رم: ۸ گیگابایت

کارت گرافیک: Nvidia GT 640 / HD7750

فضای موردنیاز: ۱۰۰ گیگابایت

 

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Grid 2019:

سیستم‌عامل: ۶۴ bit Version of Windows 10

پردازنده: Intel i5 8600k / AMD Ryzen 5 2600x

حافظه رم: ۱۶ گیگابایت

کارت گرافیک: Nvidia GTX 1080 / RX590

فضای موردنیاز: ۱۰۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : دانلود ، دانلود بازی ، شبیه ساز ، مسابقه ای ، نقش آفرینی ، ورزشی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها