بازی Layers Of Fear یک بازی در سبک ترسناک و ماجراجویی است که توسط استودیو Bloober Team SA ساخته و توسعه داده‌شده و شرکت Aspyr آن را در تاریخ ۱۶ فوریه سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های نسل هشتمی Play Station 4  ، Xbox One و نیز PC به انتشار رساند. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی Layers Of Fear برای کامپیوتر در ادامه همراه باشید.

در آغاز بازی شما در نقش یک نقاش قرار دارید و پس از مدت‌ها به خانه خود بازگشته‌اید و حال می‌خواهید وارد کارگاه نقاشی خود شوید اما دراین‌بین اتفاقاتی برای شما می‌افتد و باید با پشت سر گذاشتن رمز و رموز و اسرار بازی و با پیدا کردن کلید به اتاق برسید.

درزمینهٔ گرافیک با یک بازی تمام‌عیار با طراحی‌های بی‌نظیر بصری و یک محیط ترسناک عالی طرف هستیم. شیوه قرارگیری دکور و نیز چیدمان وسایل ما را به قرن ۱۹ میلادی می‌برد و همین امر نیز در تأثیرپذیری ترس بسیار حرفه‌ای عمل شده است. تمامی بافت‌ها و نورپردازی‌ها ما را به یاد فیلم‌های ترسناک هالیوودی نظیر آنابل و یا کانجیورینگ می‌اندازد و سازندگان بازی با توجه به رمان‌های ترسناک محیط بازی را به‌خوبی طراحی کرده که حس ترس و وحشت را به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر القا می‌کند. درزمینهٔ صداگذاری و موسیقی همه‌چیز سر جای خودش است. تمامی لحظات و حتی موسیقی متن فوق‌العاده بازی می‌تواند بازیکنان و مخاطب را هر چه بیشتر در ترس غوطه‌ور کند.

بدون شک بازی Layers Of Fear یک تجربهٔ فوق‌العاده برای شما به‌حساب می‌آید و شاید خیلی بیشتر از یک فیلم ترسناک آدرنالین خونتان را پایین بیاورد! برای دانلود این بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Layers Of Fear :

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده:  Intel Core 2 Duo @ 1.8GHz یا AMD Athlon II X2 240  یا بهتر
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce 7800 یا ATI Radeon X1300 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Layers Of Fear :

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 530  یا AMD Phenom II X4 925 یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GT 750 یا Radeon HD 5550 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت