گیمینگ گست دانلود بازی Maid of Sker برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Maid of Sker برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Maid of Sker یک بازی در سبک ترسناک بوده که توسط کمپانی Wales Interactive تولید و در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۰ (۷ مرداد)، توسط همین کمپانی، منتشر شده است.

داستان بازی:

داستان بازی به کشور بریتانیا در سال ۱۸۹۸ میلادی برگشته و روایتگر داستان عمارتی است که یک خانواده‌ی عجیب و غریب، در آنجا سکونت دارند. این خانواده، سالیان سال مورد آزار و اذیت نیرو های غیر طبیعی قرار گرفته‌اند و دائم در مبارزه با شیطان می‌باشند. این عمارت توسط شیطان تسخیر شده و شیاطین در همه‌جا حضور دارند.

همه‌چیز آرام و عادی بود که به یک‌باره همه‌چیز عوض شده و زمانی خودتان را پیدا می‌کنید که در میدان جنگ و نبر با شیاطین هستید و باید راهی برای خلاص شدن از این مهلکه پیدا کنید. نیروی شیطانی‌ای که در این عمارت وجود دارد، به صدا حساسیت بالایی نشان داده و اگر از شما صدایی درز کند، آن‌ها به‌سرعت شما را پیدا کرده و به زندگی شما پایان می‌بخشند.

به همین منظور، در دستان شما دستگاهی وجود دارد که میزان صدا را اندازه‌گیری کرده و در روند بازی، کمک مؤثری به شما می‌کند تا به دست شیاطین حاضر در امارت نیفتید و زنده بمانید. در این بازی اگر می‌خواهید زنده بمانید، باید ساکت و آرام بوده و آهسته قدم بردارید. مخفی‌کاری در این بازی به‌شدت به شما کمک می‌کند تا از دست شیطان فرار کنید و زنده بمانید.

در بازی Maid of Sker، خبری از سلاح‌های گرم و سرد نیست اما برای درگیری با دشمنانتان، شیوه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که جذابیت بازی را هرچه بیشتر می‌کند و دشواری مراحل را نیز افزایش می‌دهد. استودیوی سازنده این بازی تلاش کرده است تا گرافیک بازی را به حدی خوب و عالی طراحی کند که حس تاریکی و ترس در این بازی هرچه بیشتر و بهتر حس شود.

اما در بازی‌های ترسناک، مهم‌ترین المانی که می‌توان جهت القای ترس از آن بهره برد، بهره‌وری از کیفیت صدای بالا و افکت‌های ترسناک و خوفناک است که در بازی Maid of Sker به‌خوبی از آن استفاده‌ شده و استودیوی سازنده بازی تصمیم گرفته تا از سیستم صدای سه‌بعدی در این بازی استفاده کند تا گیمرها هر چه بهتر و واضح‌تر، صدا های اطراف خود را بشنوند.

نکته قابل توجهی که در این بازی وجود دارد این است که این بازی، از رزولوشن ۴K نیز پشتیبانی کرده و به شما این اجازه را می‌دهد که از کیفیت تصویر فوق‌العاده بالایی در بازی، برخوردار شوید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Maid of Sker :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 4460 یا AMD FX 6300
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 760 یا AMD Radeon R7 260
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Maid of Sker :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 10500 یا AMD Ryzen 5 2600
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۷۰ یا AMD Radeon R9 290
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 228 views بار دسته بندی : ترسناک ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها