بازی Max Payne، یک بازی در سبک شوتر و اکشن با دوربین سوم شخص می‌باشد که توسط استودیو Remedy Entertainment تولید و شرکت پرآوازه و معروف Rockstar Games، آن را منتشر کرده است؛ در ادامه با گیمینگ گست همراه باشید …

داستان بازی Max Payne، مربوط به زندگی یک پلیس نیویورک است که بعدازظهر یک روز بی‌فرجام، هنگام بازگشت به خانه‌اش متوجه می‌شود که همسر و فرزند نوزادش، توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. در این شرایط مکس تصمیم می‌گیرد تا به دنبال شناسایی مسببان قتل خانواده‌اش بگردد و انتقام خود را از آنان بگیرد.

در این میان، به معتادان جنایتکاری برمی‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام V به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند و مردم بی‌گناه را به قتل می‌رسانند. در پی جستجوهای بیشتر، مکس متوجه می‌شود که ماده V نتیجه یکی از پروژه‌های محرمانه ارتش آمریکا می‌باشد که به‌منظور افزایش پایداری نیروی پیاده‌نظام اجراشده‌ است.

ولی به خاطر عدم نتیجه قابل‌قبول، مدتی پیش رسماً متوقف‌شده‌ و زنی به نام نیکل هورن این پروژه را به‌صورت غیرقانونی و پنهانی ادامه داده‌ است. تنها هدف مکس این است که هرچه سریع‌تر نیکل هورن را پیدا کند و تمام تشکیلاتش را نابود ساخته و او را به قتل برساند تا انتقام خون همسر و فرزند نوزادش را بگیرد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Max Payne :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸
پردازنده: ۴۵۰MHz AMD یا Intel Processor
حافظه رم: ۱ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GT 5500
حافظه کارت گرافیک: ۵۱۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Max Payne :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸
پردازنده: ۴۵۰MHz AMD یا Intel Core 2 Duo Processor
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GT 9500
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱ گیگابایت