گیمینگ گست دانلود بازی MotoGP 19 برای کامپیوتر - گیمینگ گست

MotoGP 19 جدیدترین عنوان مسابقه‌ای در سبک موتورسواری است که اثری از استودیو Milestone S.r.l می‌باشد و سازندگان سعی کرده‌اند تا بالانس خوبی بین لذت بازی و جزئیات و دقتش در شبیه‌سازی ایجاد کنند و تا حد زیادی هم موفق شده‌اند. این بازی برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 منتشرشده و به‌تازگی توسط گروه CODEX کرک شده است. با وب‌سایت گیم‌تو‌دانلود و دانلود بازی MotoGP 19 برای کامپیوتر همراه باشید.

MotoGP 19 یکی از بهترین شبیه‌سازهای چند سال اخیر سری بازی‌های MotoGP به‌حساب می‌آید و توانسته کاربران را راضی نماید. بزرگ‌ترین تفاوت این نسخه با نسخه‌های قبلی، وجود هوش مصنوعی جدید و پیشرفته در بازی است. شما می‌توانید با هوش مصنوعی بازی مسابقه دهید و از مسابقات و هیجان بالای آن لذت ببرید. وجود مسابقات قدیمی و کلاسیک بازی را بسیار جذاب‌تر کرده است و همچنین بخش جدیدی که قابلیت ساخت مراحل را در اختیار شما قرار می‌دهد از دیگر نکات موردتوجه MotoGP 19 به‌حساب می‌آید.

بازی MotoGp 19 عنوانی است که شمارا از بازی زده نمی‌کند، بلکه به موتورسواری و مسابقات آن به دلیل سطح بالای مسابقات و حالت هیجانی‌اش، علاقه‌مند می‌کند. موتورسواران تاریخی در بازی حاضر هستند و برای نمونه بیش از ۵۰ نفر از معروف‌ترین موتورسوارها با بیش از ۳۵ نوع مدل مختلف از موتورها در بازی وجود دارد که هر یک از آن‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد دارند و تا آن‌ها را تجربه نکنید، متوجه نخواهید شد.

گرافیک بازی بسیار بالا و منحصربه‌فرد است و تمامی جزئیات به بهترین نجو ساخته‌شده است و این را باید مدیون موتور گرافیکی جدید این بازی دانست. طراحی تمامی شخصیت‌های بازی به‌صورت اختصاصی بوده و موتورها به بهترین نحو شبیه‌سازی‌شده‌اند و حس یک مسابقه موتورسواری جذاب را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این نسخه، موتورها خیلی طبیعی‌تر آسیب می‌بینند و خیلی طبیعی‌تر روی پیست‌ها و در شرایط مختلف آب‌وهوا واکنش نشان می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی MotoGP 19:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ (تنها ورژن ۶۴ بیت)
پردازنده: Intel® Core™i5-2500 یا AMD FX-8100 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 1050 یا AMD Radeon™ HD 7950 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۶ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی MotoGP 19:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ (تنها ورژن ۶۴ بیت)
پردازنده: Intel® Core™i7-6700K یا AMD Ryzen 7 1700X یا بهتر
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX 1060 یا AMD Radeon™ RX 480 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۶ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۶ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 254 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، مسابقه ای تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها