گیمینگ گست دانلود بازی Mount & Blade II Bannerlord برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Mount & Blade II Bannerlord برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Mount & Blade II Bannerlord جدیدترین عنوان ساخته شده توسط شرکت ترکیه‌ای TaleWorlds entertainment می‌باشد که توسط شرکت سوئدی Paradox Entertainment به‌صورت دسترسی زودهنگام در قاره اروپا و دیگر قاره‌های جهان در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۰ (۱۱ فروردین)، منتشر شده است.

داستان بازی:

داستان بازی Mount & Blade II Bannerlord در زمان قرون وسطی آغاز می‌شود. جایی که جنگ و خونریزی و حملات پی ‌در پی، به آخرین حد خود رسیده و در همه‌جا، بوی خون می‌پیچد. بازی روایتگر ۲۰۰ سال پیش بوده و شما وارد دنیایی خشن و بی‌رحم به نام Calradia می‌شوید. شما در این بازی باید سربازان را برای جنگ و مقابله با دشمن پرورش داده، برای زنده ماندن و بقا، آذوقه جمع‌آوری کنید و رفته ‌رفته، سپاهی عظیم و شکست‌ناپذیری را تشکیل داده و بر تخت فرمانروایی بنشینید.

البته تشکیل دادن یک ارتش قدرتمند و مقابله با دشمنان در این بازی آسان نیست. شما باید از یک ارتش فوق‌العاده ضعیف، رزم‌آورانی دلیر و قدرتمند بسازید تا بتوانید کل دنیا را آرام آرام، فتح کنید. یکی از نکات قابل توجه در این بازی این است که شما باید برای مقابله با سپاه دشمن و تصاحب قلعه‌های آنان، نقشه‌ای بی‌نقص طراحی کنید تا موفق به شکست دشمن شوید. شکست دادن دشمنان در این بازی آسان نیست و نیاز به تبحر و نقشه‌های زیرکانه شما دارد.

در این بازی شاهد نبرد های نفس‌گیر، هجوم دشمنان به سمت قلعه‌ی شما و مبارزات بی‌رحمانه‌ای خواهید بود که تابحال در هیچ‌یک از بازی‌های مشابه، ندیده بودید. سلاح‌های مختلفی در این بازی طراحی شده که شما می‌توانید رفته رفته، از آن سلاح‌ها برای تجهیز کردن ارتش خود استفاده کنید و در مقابل دشمنان، ایستادگی کنید.

اما بازی Mount & Blade II Bannerlord فقط به جنگ و خونریزی ختم نمی‌شود؛ بلکه شما در کنار آموختن فنون جنگی، باید شغلی را برای مردم عادی در قلمروتان ایجاد کنید و علاوه بر جنگ، بر فعالیت ساکنین قلمروی خود، نظارت داشته باشید.

مکانیزم مبارزات در بازی Mount & Blade II Bannerlord، به‌خوبی طراحی‌شده و تجربه‌ی بی‌نظیری را برای شما رقم میزند. گرافیک بازی قابل‌تحسین است و در کل می‌توان این بازی را یک بازی خوب و سرگرم‌کننده دانست. در کنار بخش تک نفره بازی، شما می‌توانید بخش چند نفره و آنلاین این بازی را تجربه کرده و به همراه دوستان خود، رقابتی بی‌نظیر را به تصویر بکشید.

امتیازات بازی:

مجموع نمرات دریافت شده از بازی Mount & Blade II Bannerlord بسیار خوب بوده و نوید بخش یک موفقیت بزرگ برای کمپانی و استودیوی سازنده این بازی، بوده است. بازی Mount & Blade II Bannerlord توانست در سایت Game Spot امتیاز ۸٫۱ از ۱۰و در سایت IGN امتیاز ۸ از ۱۰ را کسب کند.

نمرات حاصل از نقد این بازی، بسیار بالا و امیدوار کننده بوده و می‌توان از نمرات کسب‌شده نتیجه گرفت که بازی Mount & Blade II Bannerlord، خوش‌ساخت بوده و نظر منتقدین را به خود جلب کرده است.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Mount & Blade II Bannerlord :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3-8100 یا AMD Ryzen 3 1200
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۶۶۰ یا AMD Radeon HD 7850
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۶۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Mount & Blade II Bannerlord :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-9600K یا AMD Ryzen 5 3600X
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۶۰ یا AMD RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۶۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : استراتژیک ، اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها