گیمینگ گست دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered  جدیدترین عنوان منتشر شده از سری بازی Need For Speed در سبک مسابقه‌ای و رانندگی بوده که به‌تازگی توسط استودیوی Stellar Entertainment Limited تولید و در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) توسط کمپانی مشهور Electronic Arts، منتشر شده است.

سری بازی Need For Speed، مجموعه‌ای به یادماندنی:

کمتر گیمری پیدا می‌شود که نام سری بازی Need For Speed را بشنود و آن را نشناسد. این مجموعه‌ی خاطره‌انگیز، یکی از پرچم‌داران سری بازی‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای از گذشته تا به امروز بوده که ناشر همیشگی آن یعنی کمپانی EA، همه‌ساله طرفداران این سری بازی را با منتشر کردن نسخه‌های جدید، حیرت‌زده می‌کند.

سری بازی Need For Speed از گذشته تا به امروز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است؛ به‌طوری که هرسال با بالا بردن کیفیت ساخت و گرافیک این بازی، گیمرها را هیجان‌زده کرده و جزئیات بازی را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک خواهد کرد. از آنجایی که همه‌ی گیمرها از گذشته با این سری بازی آشنا بوده‌اند و حتی برای یک‌بار هم که شده این بازی را تجربه نموده‌اند، به همین دلیل این مجموعه بازی به‌خوبی در یادها باقی‌مانده و یک سری بازی به یادماندنی محسوب می‌شود.

داستان بازی:

بازی Need For Speed Hot Pursuit، یکی از عناوین سری بازی Need For Speed بود که در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار، منتشر شد. این نسخه از مجموعه بازی Need For Speed، توانست مخاطبین زیادی را به خود جذب کند و جزو پرطرفدار ترین نسخه‌های منتشر شده از بین چندین عنوان از سری بازی Need For Speed بود.

اکنون کمپانی EA تصمیم گرفت تا این نسخه‌ی پرطرفدار را دوباره احیا کند و با اصلاح برخی موارد و بالا بردن سطح گرافیکی بازی، جانی دوباره به سری Hot Pursuit ببخشد و هیجان مسابقات را به مجموعه Need For Speed بازگرداند. بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered، در محلی ساختگی و خیالی به نام Seacrest County که در امتداد سواحل غربی آمریکا وجود دارد، آغاز می‌شود.

شما باید در مناطق مختلفی از این شهر از جمله جنگل‌ها، دشت‌ها و نوارهای ساحلی به مسابقه دادن بپردازید و رقبای خود را در این مسابقات، کنار بگذارید. یکی از چیز هایی که در سری Hot Pursuit بسیار معروف بوده، آن است که شما در حین مسابقه دادن باید با پلیس‌هایی که برای گرفتن شما حاضرند دست به هر کاری بزنند نیز دست و پنجه نرم کنید و آنان را به هر طریقی که شده، از جاده خارج کنید.

البته در این بین فقط ماشین‌های پلیس حضور ندارند؛ زیرا هنگامی‌که فکر کنند به‌تنهایی از پس شما بر نمی‌آیند، از طریق بیسیم با مرکز تماس گرفته و تقاضای نیروی کمکی خواهند نمود. این نیروی کمکی می‌تواند گشت‌های ایست و بازرسی باشند که با نوارهای میخی، جاده را مسدود کرده و اگر از روی آن‌ها رد شوید، سبب پنچر شدن لاستیک‌های خودروی‌تان می‌شوید.

اگر با زیرکی از پس آنان هم بربیایید، پلیس‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه درخواست نیروی هوایی و بالگردهای مجهز را بدهند که دیگر فرار کردن از آنان به‌سادگی نیروهای زمینی نیست. پلیس‌ها هر کاری می‌کنند تا اتومبیل شما را متوقف کرده و شما را روانه‌ی زندان کنند؛ اما شما باید با زیرکی و توانایی رانندگی خود، از دست آنان فرار کنید.

بسیاری از گیمرها دوست دارند تا در بازی، نقش پلیس را ایفا کنند و به سراغ رانندگانی که با سرعت غیرمجاز در حال رانندگی هستند، رفته و آنان را بازداشت کنند. یکی از نکات جالبی که در این بازی وجود دارد، این است که شما هم می‌توانید به‌جای پلیس‌ها رانندگی کنید و برای خودتان ماشین پلیسی را انتخاب کرده و سوار آن شوید و رانندگان دیگر را از مسیر مسابقه خارج و بازداشت کنید.

در بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered، انواع مختلفی از ماشین‌های مسابقه‌ای و لوکس وجود دارد که به انتخاب خودتان می‌توانید، یکی از آنان را سوار شده و به مسابقه دادن با این ماشین‌های پرسرعت، بپردازید. یکی از امکانات جدیدی که در بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered اضافه‌شده، قابلیت کراس پلی بوده که شما به همراه دوستان خود، می‌توانید به انجام مأموریت‌های مختلفی پرداخته و ساعت‌ها سرگرم انجام مأموریت‌های گوناگون شوید.

از نظر گرافیکی، بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered رشد بسیار چشمگیری داشته و به نسبت نسخه پیشین آن، تغییرات فوق‌العاده چشمگیری داشته که می‌توان این بازی را به‌عنوان یک بازی با گرافیک و ساختار نسل جدید به رسمیت شناخت.

امتیازات بازی:

از بین نقدهای به عمل آمده توسط منتقدین مطرح، بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered توانست از سایت Metacritic امتیاز ۷۵ از ۱۰۰، از سایت PC Gamer امتیاز ۷۸ از ۱۰۰، از سایت GameSpot امتیاز ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت IGN امتیاز ۸ از ۱۰ را نیز به دست بیاورد.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 2120 یا AMD Phenom II X4 965
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GT 640 یا AMD Radeon HD 5870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۴۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 3570 یا AMD FX 8350
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۶۶۰ یا AMD Radeon R9 270x
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۴۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 241 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، مسابقه ای تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها