گیمینگ گست دانلود بازی PES 2014 برای کامپیوتر - گیمینگ گست

پس از موفقیت‌های سری ۱۲ و ۱۳ بازی PES و همچنین پیشرفت دور از انتظار FIFA درزمینهٔ رقابت با PES شرکت کونامی دست به تغییرات زیادی در سری بازی فوتبال زد و سری چهاردهم آن با تغییرات فراوان در گیم‌پلی و گرافیک پا به عرصهٔ رقابت گذاشت. بازی PES 2014 یکی از محبوب‌ترین سری‌های شبیه‌ساز بازی پرطرفدار فوتبال است که شرکت Konami در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۳ آن را برای پلتفرم‌های PC  ، Play Station 3 و نیز Xbox 360 به انتشار رساند. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی PES 2014 در ادامهٔ مطلب همراه باشید.

مهم‌ترین تغییر در بازی PES 2014 را می‌توان در گرافیک بسیار خوب آن در آن زمان دانست. تغییر موتور گرافیکی بازی به Fox Engine  تغییرات گسترده‌ای را در تمام جنبه‌های بازی PES به وجود آورد. کیفیت بافت‌ها، چمن بازی و نیز طراحی مجدد تماشاگران و ورزشگاه‌ها در نوع خود کم‌نظیر است. یکی از نوآوری‌های بازی PES 2014 قابلیت True Ball است که سیستم‌های فیزیک و توپ را تحت تأثیر تغییراتی قرار می‌دهد. شما می‌توانید به‌وسیلهٔ این سیستم کنترل ۳۶۰ درجه‌ای بر روی محیط و توپ داشته باشید و همچنین به‌راحتی یکی دوپا زده و حتی نحوهٔ دریافت توپ را به هنگام رسیدن پاس مشخص کنید.

همچنین میان‌پرده‌های بازی دچار تغییراتی شده است و در لحظه شاهد به وجود آمدن یک میان‌پردهٔ جدید هستیم که در نوع خود این قابلیت در راستای نزدیک کردن هر چه بیشتر بازی به واقعیت است. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب بازی PES 2014 طبیعی‌تر شدن مصدومیت بازیکنان است که بازیکن در صورت مصدوم شدن لنگ‌لنگان گوشه‌ای را می‌رود و درنهایت با شدت گرفتن آن تقاضای تعویض برای بازیکنان نمایان می‌شود.

وجود لیگ‌های معتبر دنیا نظیر لیگ اروپا، لیگ قهرمانان اروپا از دیگر قابلیت‌های جذاب بازی است. همچنین در این نسخه برای اولین بار شاهد حضور لیگ قهرمانان آسیا هستیم و از کشور ایران نیز سه نمایندهٔ سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز نیز حضور دارند. بازی PES 2014 باقابلیت‌های جدید و جذاب خود توانست سری بازی PES را دچار تغییر و تحولات عظیمی بکند. اگر مشتاق این سبک ورزش و این بازی هستید در ادامهٔ مطلب و دانلود آن با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی PES 2014:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده:  Intel Core i3, 3 GHz یا AMD Phenom X6 3 GHz یا بهتر
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce 510 یا Radeon HD 5450 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی PES 2014:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz  یا AMD FX-8350 @ 4.0 یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GT 440 یا Radeon HD 5550 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 397 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، شبیه ساز ، ورزشی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها