بازی PES 2015 یکی از بازی‌های سبک ورزشی و شبیه‌ساز است که کمپانی Konami در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۴ برای پلتفرم‌های نسل هفتمی، PC و نیز کنسول‌های نسل هشتمی Play Station 4  و Xbox One به انتشار رساند. یکی از تغییرات بزرگ بازی PES 2015 در مقایسه با نسخهٔ قبلی آن را می‌توان در طراحی چهرهٔ بسیار خوب بازیکنان دانست. برای دانلود بازی PES 2015 برای کامپیوتر در ادامهٔ مطلب با گیم‌تودانلود همراه باشید.

کونامی معتقد است که چهرهٔ ۱۰۰ بازیکن را با استفاده از انیمیشن‌ها و حرکات آن‌ها در دنیای واقعی را طراحی کرده است و به‌خوبی می‌توان تغییرات را نسبت به نسل قبلی بازی در این سری مشاهده کرد. همچنین احساسات بازیکنان نظیر خشم، شادی، هیجان در بازی درروند گیم‌پلی تأثیرات بسزایی گذاشته‌اند. بازیکنان می‌توانند به‌خوبی با شرایط تیم و اتمسفر بازی ارتباط برقرار کنند و هوش مصنوعی بازی بسیار خوب عمل می‌کند. یکی از نکاتی که کونامی امسال روی آن دقت داشته است افزایش کیفیت انیمیشن‌های مربوط به تماشاگران بوده است. به‌گونه‌ای که آن‌ها بازطراحی شده‌اند و حس واقعی بودن را درروند گیم‌پلی بازی می‌توان به‌خوبی مشاهده کرد.

موقعیت بازیکنان در رابطه با توپ و سرعت آن نیز محاسبه می‌شود و البته مدل‌های بازی با دقت بیشتری می‌تواند در بازی پیاده شود. از دیگر بخش‌های بازی می‌توان به امکان انتخاب جهت‌گیری شوت توسط بازیکنان اشاره کرد که البته موجب ایجاد صحنه‌های جذابی در بازی خواهد شد. بازی PES 2015 با تغییرات مثبت و سازندهٔ خود توانسته دل مخاطبان را به دست آورد و به‌خوبی می‌توان پیشرفت بازی در مقایسه با نسخه‌های قبلی دید. برای دانلود بازی PES 2015 در ادامهٔ مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی PES 2015:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده:  Intel Core 2 Duo @ 1.8GHz یا AMD Athlon II X2 240  یا بهتر
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce 7800 یا ATI Radeon X1300 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی PES 2015:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 530  یا AMD Phenom II X4 925 یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GT 440 یا Radeon HD 5550 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت