بازی PES 2017 یک عنوان در سبک ورزشی و شبیه‌ساز فوتبال است که شرکت کونامی در سال ۲۰۱۶ آن را برای پلتفرم‌های نسل هشتمی Play Station 4  ، Xbox One و نیز PC به انتشار رساند. برای دانلود بازی PES 2017 برای کامپیوتر با گیم‌تودانلود همراه باشید.

این بازی هفدهمین نسخه از این سری محبوب است و پس از تغییرات بسیار خوب نسخه شانزدهم حالا پا به عرصه رقابت با رقیب خود یعنی FIFA گذاشته است. تأکید سازندگان در سری PES همواره تجربه یک فوتبال واقعی بوده و این شعار همیشگی عنوان PES را به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نسخه‌های شبیه‌ساز فوتبال در دنیا مطرح کرده است. تغییرات ریزودرشتی در نسخه هفدهم بازی شاهد هستیم که توانسته تا حدی این شعار را به واقعیت تبدیل کند.

از تغییرات جالب و اساسی بازی PES 2017 می‌توان در طراحی ورزشگاه‌ها و همچنین تماشاگران در بازی یادکرد. حالا واکنش تماشاگران بسیار به واقعیت نزدیک‌تر شده و همگام با تغییر هر انیمیشن در بازی می‌توان پویایی آن را نیز حس کرد و همچنین صداگذاری در بازی بسیار نسبت به نسخه‌های قبلی پویاتر شده و حس یک فوتبال واقعی را به بازیکنان القا می‌کند.

درزمینهٔ فنی و گرافیک بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خود نداشته و به‌جز تغییرات کوچک در طراحی چمن و نیز چهره بازکنان مابقی موارد به‌خوبی نسخه‌های قبل است. در بخش گیم‌پلی بازی PES 2017 می‌توان ارتقای واکنش دروازه بان و کیفیت و سطح بالاتر دریبل‌ها را مشاهده کرد که این عنوان هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک کرده است. درمجموع بازی PES 2017 با تغییرات نسبتاً سازنده نسبت به نسخه قبل توانسته عنوان خوبی برای رقابت باشد. برای دانلود این بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی PES 2017:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده:  Intel Core 2 Duo @ 1.8GHz یا AMD Athlon II X2 240  یا بهتر
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: Nvidia GeForce 7800 یا ATI Radeon X1300 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی PES 2017:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 530  یا AMD Phenom II X4 925 یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GT 440 یا Radeon HD 5550 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت