گیمینگ گست دانلود بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای کامپیوتر - گیمینگ گست

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، یک بازی در سبک Battle Royale می‌باشد وسط استودیو Bluehole Studio خلق‌شده و روانه بازار شده است. همانطور که می‌دانید این بازی اکنون با نام اختصاری PUBG نیز شناخته می‌شود. PUBG یک بازی با سبک اکشن-ماجراجویی است و این بازی در سال ۲۰۱۷ تنها برای پلتفرم PC منتشر شد و به دلیل اینکه این بازی ماهیت آنلاین دارد، اکنون به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین تبدیل‌شده است و رقیب جدی بازی Fortnite است و درنتیجه این بازی کرک نشده است. برای دانلود بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای کامپیوتر با گیم‌تو‌دانلود همراه باشید.

بازی دارای بخش داستانی یا به اسطلاح “Story” نمی‌باشد و محوریت داستانی نیز ندارد؛ شما در ابتدا سوار یک هواپیما هستید که این هواپیما مسئولیت دارد تا ۹۹ نفر دیگر را همراه شما به یک نقشه بزرگ ببرد و شما از آن هواپیما پریده و در یک نقطه‌‌ی دلخواه درون این نقشه، به وسیله ی چتر نجات فرود بیایید.

پس از فرود آمدن، شما باید در خانه ها یا مکان هایی که در این محیط وجود دارد جست و جو کنید تا لوازم مورد نظرتان مانند: انواع اسلحه، لباس، کلاه محافظ، جلیقه‌ی ضد گلوله و … را پیدا کرده تا از خود یا هم تیمی هایتان محافظت کنید و برنده ی این رقابت شوید. در بازی شما می‌توانید به صورت تک نفره “Solo” و به صورت دو نفره “Duo” و یا به صورت سه یا چهار نفره “Squad” به بازی پرداخته و تیمی برای خود تشکیل دهید تا بر دیگر دشمنان پیروز شده و جایزه مسابقه را نصیب خود گردانید. پس از اتمام هر مرحله به شما سکه هایی داده می‌شود که می‌توانید به وسیله‌ی آنها جعبه هایی را خریداری نمایید که درون آنها لباس های ارزشمند و اسکین اسلحه نیز یافت می‌شود. بازی نیاز به اتصال دائم اینترنت را دارد و بدون اتصال به اینترنت، انجام این بازی غیر ممکن خواهد بود.

ورود ۱۰۰ بازیکن به یک هواپیما برای به چنگ زدن یک جزیره خائن به‌منظور از دست دادن سلاح، زره و لوازم به امید از دست دادن جان و درنهایت مرگ است و  البته برای حفظ چیزهای جالب به دلیل کمبود مهمات، در عذاب قریب‌الوقوع یک میدان الکتریکی هستید که باعث می‌شود بازیکنان را به جنگ دعوت کند. PlayerUnknown’s Battlegrounds، این مفهوم گیم‌پلی پیش‌پاافتاده را تبدیل به یک بازی تیراندازی چند نفرِ هیجان‌انگیز می‌کند.

 با چندین متغیر تصادفی که شمارا برای انطباق به چالش می‌اندازد. هیچ‌یک از مسابقه‌ها یکسان و ساده نیستند و این چیزی است که شمارا برای بازگشت به بازی تشویق می‌کند. PUBG به‌عنوان مکانیک‌ترین بازی نبرد نبردی Royale به نظر می‌رسد. PUBG با استفاده از سیستم‌های مکانیکی و سیستم‌های پیشرفته، به شما اجازه می‌دهد بر روی چرخش، طراحی تاکتیک‌های پروازی و اجرای آن‌ها به بهترین توانایی خود تمرکز کنید.

مهم‌ترین ویژگی بازی، صداگذاری بی‌نقص است که با دقت فراوان ساخته‌شده است. صدای قدم بازیکنان بزرگ‌ترین دوست و دشمن شما هستند و هنگامی‌که می‌دوید، به‌سرعت مکان خود را به دشمن لو می‌دهید. صدای هر سلاح می‌تواند نوع آن سلاح و محل حضور دشمن را مشخص کند. صدای تیر یک تیرانداز یا صدای حالت رگبار یک سلاح، صدای متفاوتی را ایجاد می‌کند. صدای موتور خودروها نیز به‌سرعت محل شمارا برای دشمن مشخص می‌کند که شما می‌توانید با مخفی‌کاری، خود را از چشم دشمن پنهان نگه‌دارید.

سادگی PUBG در گرافیک آن نیز حفظ‌شده است. باتجربه بازی، شعله‌های آتش و انفجارهای زیبا را می‌بینیم و با پرت کردن نارنجک،‌ شاهد پودر شدن برخی آیتم‌ها هستیم. طراحی بافت‌های بازی، مناظر طبیعی، طراحی و ظرافت در طراحی محیط بازی بسیار زبان زد است و این شاهکار استودیو Bluehole است. پرواز گرده‌های علفزار، ماندن جای پا روی ماسه‌ها، آتش زیبای کوکتل و به‌جا ماندن گلوله روی بدن دشمنان، بسیار جذاب و فوق‌العاده است و با نورپردازی عالی در بازی روبرو هستیم. در ادامه برای دانلود بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای کامپیوتر با ما همراه شوید.

** بروزرسانی ۱۶ آذر ماه ۹۹: نسخه ماه دسامبر ۲۰۲۰ قرار گرفت**

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ i3 4340 یا AMD FX 4350 یا بهتر
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™۶۶۰ یا AMD Radeon™ HD 7850 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۳۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™ i7-4770 3.4GHz یا AMD FX-8350 یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™۱۰۶۰ یا AMD Radeon™ RX 480 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۳۰ گیگابایت

نکات و راهنما:

آموزش نصب:

مرحله اول: (باید از قبل CDKey خریداری کرده باشید!)

جهت خرید سی دی کی بازی، اینجا کلیک کنید.

  • نرم‌افزار استیم را دانلود و نصب کنید.
  • بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را دانلود و سپس آن را استخراج‌کنید.

مرحله دوم:

  • وارد استیم شوید. نام کاربری و رمز خود را وارد کنید. (حتماً تیک گزینه Remember me را بزنید)
  • سپس در گوشه سمت چپ، بر روی Steam کلیک نمایید.
  • در قسمت بازشده، گزینه Backup and Restore Games را انتخاب کنید.

مرحله سوم:

  • در پنجره بازشده، گزینه Restore a Previous Backup را انتخاب کنید و سپس گزینه Next را بزنید.
  • در این قسمت شما باید محل فایل های بکاپ را انتخاب کنید. (توجه داشته باشید که نباید پوشه‌های Disk 3، Disk 2 ،Disk 1 و … را انتخاب کنید، بلکه باید پوشه‌ای را انتخاب کنید که پوشه‌های Disk 3، Disk 2 ،Disk 1 و … درون آن قرار دارد)
  • بعد از انتخاب محل فایل‌های بکاپ، گزینه Next را بزنید و سپس I Agree را انتخاب کنید.

نکته: مرحله آخر ممکن است زمان نسبتاً زیادی ببرد. پس شکیبا باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 312 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها