گیمینگ گست دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای PC - گیمینگ گست

و بلاخره امکان دانلود نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption 2 برای PC به همراه کرک سالم و معتبر از سایت گیمینگ گست ممکن شد! بی شک کمتر کسی است که با سری بازی‌های Red Dead شرکت راکستار گیمز به خصوص رد دد ردمپشن ۲ آشنا نباشد. نسخه قبل در دهه پیشین منتشر شد و نسخه دوم هم در اواخر دهه جاری به انتشار رسید. هرچند راکستار نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 را مدتی بعد از نسخه کنسولی در دسترس قرار داد، اما خبری از کرک شدن آن نبود. تا اینکه به تازگی یعنی سال ۲۰۲۰ گروه فیت گرل موفق به کرک کردن این بازی وسترن راکستار شد و هم‌اکنون امکان دانلود Red Dead Redemption 2 برای PC وجود دارد. نسخه دوم سری رد دد یکی از بازی‌های موفق سال ۲۰۱۸ به حساب می‌آید و همچنان منتقدان آن را از عناوین برجسته دهه جاری می‌دانند. حتی در گیم اواردز ۲۰۱۸ هم جوایزی شامل حال این بازی شد.

گرافیک بی‌نظیر Red Dead Redemption 2 در نسخه PC

شرکت راکستار سعی داشت نسخه پی سی رد دد ریدمپشن ۲ را نه تنها به خوبی نسخه کنسولی بلکه فراتر از آن توسعه دهد. این یعنی در نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption 2 با یک پورت ساده رو به رو نیستیم و گرافیک خیره‌کننده هم به آن اضافه شده است. در تجربه گیم پلی Red Dead Redemption 2 شاهد وضوح گرافیکی فوق‌العاده‌ای خواهید بود و گذشته از آن داستان غنی غرب وحشی با حضور آرتور مورگان به عنوان شخصیت اصلی، هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 از کیفیت ۴K و قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند. راکستار سعی کرده نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption 2 را با گرافیکی کم‌نظیر ارائه دهد، به شرط اینکه سیستم قدرتمندی تهیه کنید و در کنار آن یک نمایشگر ۴K داشته باشید. دنیای بازی با نمایش بی‌نظیر و پرجزئیاتی که از کوه‌های گریزلی و جنگل‌های شهر لیموی ارائه می‌دهد، حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. آرتور مورگان شخصیت اصلی Red Dead Redemption 2 به عنوان یک گانگستر ایفای نقش کرده و بازیکنان می‌توانند به شخصی‌سازی شخصیت او و حتی اسب او بپردازند.

گیم پلی سطح بالای این بازی، قطعا برای هر فردی جذاب خواهد بود، به خصوص اگر نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 تجربه شود. شرکت راکستار به توسعه عنوانی پرداخته که از موارد مثبت متعددی چون گیم پلی لذت بخش، گرافیک پویا، آب و هوای زنده، داستان غنی و قابلیت‌های شخصی‌سازی عمده برخوردار است.

داستان Red Dead Redemption 2

درباره داستان Red Dead Redemption 2 باید بیان داشت که داستان این عنوان یک سال قبل از اتفاقات Read Dead Redemption رخ می‌دهد. شما باید نقش آرتور مورگان که یکی از اعضای گروه Van der Linde است را برعهده بگیرید. نکته هیجان‌انگیز در این نسخه حضور جان ماریسون محبوب است. طول گیم پلی بخش داستانی Red Dead Redemption 2 حدود ۶۵ ساعت است و نسبت به قسمت قبل از داستان پیچیده و جذاب‌تری بهره می‌برد. هر یک از NPCهای بازی دیالوگ خاص خود را دارند و برای صداگذاری این عنوان از بیش از ۱۰۰۰ گوینده استفاده شده است. از آنجایی که با توضیح بیشتر از این، داستان آشکار می‌شود، بهتر است دیگر به آن نپردازیم. در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات بیشتر این عنوان را در صفحه رسمی Red Dead Redemption 2 در سایت راکستار گیمز بخوانید.

 

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Red Dead Redemption 2 :

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
  • پردازنده: Intel Core i5 2500k یا AMD FX 6300 یا بالاتر
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 770 یا AMD Radeon R9 280
  • حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۱۵۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Red Dead Redemption 2 :

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
  • پردازنده: Intel Core i7 4770k یا AMD Ryzen 5 1500X بالاتر
  • حافظه رم: ۱۲ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 480
  • حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۱۵۰ گیگابایت

 

Red Dead Redemption 2 عنوانی است مهیج که در کنار موارد گفته شده، موسیقی متن فوق‌العاده دلنشینی هم دارد که به کمک سایر موارد، گیم پلی جذابی را رقم می‌زند. بنابراین اگر به دنبال عنوانی هستید که حسابی شما را سرگرم کند و هیجان انگیز باشد، رد دد دمپشن ۲ همان بازی موردنظر خواهد بود. در ادامه می‌توانید برای دانلود Red Dead Redemption 2 برای PC از گیمینگ گست اقدام کنید:

 

آموزش نصب و فعالسازی بازی توسط CD-Key اشتراکی یا اورجینال:

ابتدا جهت خرید CD-KEY اشتراکی یا اورجینال، اینجا کلیک کنید.

 

طریقه نصب بازی توسط نرم افزار استیم (Steam):

۱- ابتدا نرم افزار استیم را دانلود و نصب کنید.

۲- پس از آن، با اطلاعات اکانتی که در آن بازی به صورت اورجینال فعال شده است، وارد شوید.

۳- پس از ورود به استیم، بکاپ استیمی را که از سایت دانلود نموده اید را طبق آموزشی که در اینجا قرار داده ایم، توسط استیم شناسایی نموده و از بازی لذت ببرید.

 

طریقه نصب بازی توسط نرم افزار سوشیال کلاب (Social Club):

۱- ابتدا نرم افزار سوشیال کلاب را دانلود و نصب کنید.

۲- پس از نصب، با اطلاعات اکانتی که در اختیار شما قرار گرفته، وارد اکانت خود شوید.

۳- بر روی بازی مورد نظر کلیک کنید و گزینه Download را بزنید.

۴- پس از انتخاب مسیر برای دانلود بازی، منتظر بمانید تا اندکی از بازی دانلود شود.

۵- پس از دانلود ۵ مگابایت از حجم بازی، برروی گزینه Pause کلیک کنید.

۶- بکاپی را که از سایت دانلود نموده اید را در محلی که بازی را نصب کرده اید، کپی کنید.

۷- پس از کپی شدن کامل بکاپ درون محل انتخابی شما، برروی گزینه Resume کلیک کنید و منتظر بمانید تا نرم افزار به طور کامل فایل های شمارا شناسایی کند.

۸- پس از شناسایی فایل ها، در صورت وجود آپدیت، نرم افزار به طور خودکار، آن را برای شما دانلود می کند.

۹- پس از اتمام این مراحل، شما میتوانید بازی را اجرا نموده و از آن لذت ببرید.

 

توجه:

نرم افزار سوشیال کلاب در ایران تحریم بوده و شما برای اجرای آن، نیازمند به فیلترشکن هستید!

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 324 views بار دسته بندی : اکشن ، اکشن - ماجراجویی ، جهان باز ، دانلود ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها