گیمینگ گست دانلود بازی Serious Sam 4 برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Serious Sam 4 برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Serious Sam 4 یک بازی در سبک شوتر و اکشن می‌باشد که توسط استودیوی Croteam تولید و در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۳ مهر ۱۳۹۹) توسط کمپانی Devolver Digital منتشر شده است.

کشتار به روایت تصویر:

سری بازی Serious Sam یکی از فوق‌العاده‌ ترین ژانر های شوتر با دوربین اول ‌شخص است که شما را در یک محیط گسترده با انواع و اقسام سلاح‌های گرم قرار می‌دهد تا هرچقدر دوست دارید، جانواران عجیب و غریب و زامبی‌ها را بکشید. شما در این بازی، حکم سلاح کشتار جمعی را دارید که بدون لحظه‌ای متوقف شدن، دائم در حال نابود کردن دشمنان خود هستید. این بازی می‌تواند برای شما یک گیم پلی مهیج و سرگرم کننده را نیز رقم بزند و ساعت‌ها شما را مشغول بازی کردن و کشتن زامبی‌ها کند.

داستان بازی:

داستان بازی Serious Sam 4 از آنجایی آغاز می‌شود که دیگر دوران حکمرانی بشریت بر دنیا رو به اتمام بوده و موجوداتی عجیب و غریب به زمین آمده‌اند تا انسان‌ها را از بین برده و زمینه را برای حکومت بر زمین، فراهم سازند. اما نباید ناامید بود زیرا همچنان یک امید برای بشر باقی‌مانده است و آن‌هم کسی نیست جز گروهی حرفه‌ای از جنگجویان سرسخت با رهبری Sam ماجراجو؛ یک قاتل به تمام عیار!

دشمنان شما همان موجوداتی هستند که در نسخه پیشین تهدیدی برای شما و کره زمین به‌حساب می‌آمدند؛ اما این بار با تجهیزات بیشتری آمده‌اند تا دنیا را تسخیر کرده و در مقابل شما و گروه تان بایستند. در بازی Serious Sam 4 سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین بسیار زیادی طراحی و در دسترس می‌باشد که شما با استفاده از آن‌ها بتوانید دشمنان سرسخت خود را شکست داده و کره زمین را از دست این موجودات عجیب و غریب، نجات دهید.

همچنین یک قابلیتی برای ارتقای سطح سلاح‌ها در بازی Serious Sam 4 وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که سلاح‌های خود را تا حد امکان ارتقا داده و قدرت، دقت و ظرفیت آن‌ها را افزایش دهید. یکی از نکات مثبتی که در بازی Serious Sam 4 وجود دارد این است که شما می‌توانید به‌صورت Co-Op و تا حداکثر ۴ نفر در زمین بازی حضور یابید و به همراه دوستان خود، به کشتن دشمنان با سلاح‌های مختلف بپردازید.

این قابلیت سبب می‌شود تا جذابیت این بازی دوچندان شود و از لذت بیشتری در هنگام بازی کردن برخوردار شوید.

امتیازات بازی:

با بررسی‌هایی که توسط منتقدین مطرح انجام شده، بازی Serious Sam 4 توانسته است تا نمرات راضی‌کننده‌ای را از دستان این منتقدین دریافت نماید و باری دیگر، موفق به کسب امتیازاتی خوب و راضی‌کننده شود. بازی Serious Sam 4 توانسته است تا از سایت Metacritic امتیاز ۶۸ از ۱۰۰، از سایت PC Gamer امتیاز ۷۱ از ۱۰۰، از سایت GameSpot امتیاز ۷ از ۱۰ و از سایت IGN امتیاز ۵ از ۱۰ را دریافت نماید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Serious Sam 4 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 8400 یا AMD Ryzen 5 2600X
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 1050Ti یا AMD Radeon RX 570
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۴۲ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Serious Sam 4 :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 9700k یا AMD Ryzen 7 2700X
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۱۰۷۰ یا AMD RX Vega 56
حافظه کارت گرافیک: ۸ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۴۲ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 260 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 3 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها