گیمینگ گست دانلود بازی Sid Meiers Civilization VI برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Sid Meiers Civilization VI برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Sid Meiers Civilization VI یک بازی در سبک استراتژیک می‌باشد که در سال ۲۰۱۶، اولین نسخه از آن توسط استودیوی Firaxis Games تولید و توسط کمپانی ۲K Games، منتشر شد؛ سپس جدیدترین و کامل‌ترین نسخه از آن در تاریخ ۲۸  مارس ۲۰۲۱ (۸ فروردین ۱۴۰۰) توسط همین کمپانی منتشر گردید.

داستان بازی:

بازی Sid Meiers Civilization VI یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در سبک استراتژیک می‌باشد که نسخه ششم آن توانسته تا سر و صداهای بسیار زیادی را به پا کند. داستان بازی Sid Meiers Civilization VI از آنجایی شروع می‌شود که شما در زمان قرون وسطی قرار دارید و از بین کشورهای مختلف، این حق انتخاب را دارید که یکی از آنان را انتخاب نموده و فرمانروایی آن را به دست بگیرید.

قلمرویی برای خود انتخاب کرده و آن را گسترش بدهید تا رقیبی بزرگ برای ایالت‌های هم‌جوار به‌حساب بیایید. تجارت و داد و ستد را در این بازی فراموش نکنید؛ زیرا یکی از راه‌های فوق‌العاده‌ای که می‌توانید از آن کسب درآمد کنید، تجارت است. در بازی Sid Meiers Civilization VI شما می‌توانید سپاهی عظیم و تعلیم دیده‌ای را برای خود دست و پا کنید تا در زمان هجوم دشمنان بتوانید از خود و قلمروی‌تان محافظت کنید؛ زیرا خطر همیشه در کمین است.

بهتر است تا حرکت‌ها و تصمیم‌گیری های شما به نحوی نباشد که کشورهای دیگر حساس شوند و بر علیه شما قیام کنند؛ زیرا این موضوع باعث می‌شود که قلمرو شما رو به نابودی برود و با دست‌به‌دست دادن چند کشور و حمله‌ی سپاهیان آنان به قلمروی شما، دیگر سلطنتی از شما باقی نماند. با ملایمت و زیرکی اهداف خود را جلو ببرید و با نقشه‌ای درست، بر دشمنان خود ضربه بزنید. گاهی اوقات هم بهتر است تا صلح و سازش کنید تا پایه‌های حکومت شما رو به ضعیف شدن نرود.

در بخش آنلاین و چند نفره بازی Sid Meiers Civilization VI شما می‌توانید به همراه دوستانتان، اختیار چند حکومت را به دست بگیرید و با یکدیگر رقابت کنید. بخش آنلاین و چند نفره بازی Sid Meiers Civilization VI نسبت به سری گذشته، پیشرفت‌های چشمگیری داشته و این بار با قدرت بیشتری ظاهر شده است.

گرافیک بازی به‌خوبی طراحی‌شده اما گرافیک این بازی چیزی نیست که بخواهد شما را به وجد بیاورد و گیمرها بیشتر از همه، جذب سبک این بازی و مدیریت حکومت و حملات گسترده در این بازی می‌شوند.

امتیازات بازی:

پس از انجام نقدهای بسیار زیاد از سوی منتقدین، بازی Sid Meiers Civilization VI توانست از این امتحان بزرگ سربلند بیرون بیاید و افتخار دیگری را برای کمپانی ۲K Games به ارمغان آورد. بازی Sid Meiers Civilization VI توانست از سایت Metacritic امتیاز ۸۸ از ۱۰۰، از سایت PC Gamer امتیاز ۹۳ از ۱۰۰، از سایت GameSpot امتیاز ۹ از ۱۰ و از سایت IGN امتیاز ۹٫۴ از ۱۰ را کسب نماید.

آن‌طور که از امتیازات این بازی پیداست، معلوم است که بازی Sid Meiers Civilization VI به‌خوبی توانسته است تا نظر منتقدین را جلب کرده و امتیازهای فوق‌العاده‌ای را کسب نماید. این موفقیت بزرگ حاصل تلاش‌های بی‌وقفه‌ی کمپانی ۲K Games بوده و این بازی توانست افتخاری دیگر را در کارنامه‌ی این شرکت بزرگ، ثبت نماید.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Sid Meiers Civilization VI :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 2100 یا AMD FX 6100
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 450 یا AMD Radeon HD 5570
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۲ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Sid Meiers Civilization VI :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5 3570k یا AMD FX 8350
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۸۰ یا AMD Radeon HD 7970
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۱۲ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 210 views بار دسته بندی : استراتژیک ، دانلود بازی تاريخ : 3 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها