گیمینگ گست دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Sniper Ghost Warrior Contracts، یک بازی در سبک شوتر، اکشن و مخفی‌کاری می‌باشد که توسط کمپانی Cl Games، در تاریخ  ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر)، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی تولید و منتشر شده است.

Sniper Ghost Warrior Contracts، تجربه‌ای متفاوت:

کمپانی سازنده این بازی، این بار به‌صورت متفاوتی عمل کرده است. دیگر شاهد محیط جهان بازی که در نسخه‌های پیشین وجود داشت، نیستیم و تمرکز اصلی سازندگان، بر روی مراحل و مأموریت‌های این عنوان بوده است. در این نسخه شاهد مأموریت‌های اصلی و فرعی بسیار زیادی هستیم که انجام هرکدام از آن‌ها، پاداش‌های متفاوتی را به همراه دارند.

داستان بازی:

همان‌طور که می‌دانید، سری بازی Sniper Ghost Warrior بر پایه‌ی ترور های پی در پی و قتل‌های مخفیانه بوده است. این اصل همچنان در این بازی رعایت شده و شما در نقش یک تک تیرانداز ماهر هستید که وظایفی در طول بازی به او محول می‌شود. شما باید اشخاصی را که از پیش به شما معرفی می‌شوند مورد هدف قرار دهید و آن‌ها را به ضرب گلوله، به قتل برسانید.

البته در حین انجام مأموریت‌های اصلی که پس از انجام آن‌ها، یک مرحله به پایان می‌رسد، امکان دارد تا قرارداد ها و مأموریت‌های فرعی‌ای به شما پیشنهاد شود که موجب می‌شود تا در پایان هر مأموریت از پاداش بیشتر برخوردار شوید. مکانیزم بازی همانند قدیم اصالت خود را حفظ کرده و نیز بهبود یافته است.

چیزی که در این بازی شما را جلب خود می‌کند، گرافیک فوق‌العاده، سیستم تیراندازی شبه طبیعی با اسلحه‌های گوناگون و محیط های مختلفی است که در آن به انجام مأموریت‌های خود می‌پردازید. در این بازی، مخفی بودن از دید دیگران یک عنصر مهم برای جذابیت هرچه بیشتر در پیشبرد مراحل بازی می‌باشد که این موضوع باعث می‌شود تا ساعت‌ها سرگرم انجام مأموریت‌های مختلف و بی سر و صدا باشید.

امتیازات بازی:

بازی Sniper Ghost Warrior Contract در بررسی و نقد های متعدد توسط منتقدین، از نمرات خوبی برخوردار شد که در ادامه، آن‌ها را بررسی می‌کنیم. بازی Sniper Ghost Warrior Contract توانست در سایت Metacritic امتیاز ۷۱ از ۱۰۰، در سایت Gaming Trend امتیاز ۸۵ از ۱۰۰و در سایت IGN امتیاز ۷.۳ از ۱۰ را کسب کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Sniper Ghost Warrior Contracts :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-4460 یا AMD FX 6350
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۷۶۰ یا AMD Radeon HD 7870
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-4690K یا AMD Ryzen 5 1500X
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۷۰ یا AMD Radeon RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 245 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها