گیمینگ گست دانلود بازی SnowRunner برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی SnowRunner برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی SnowRunner یک شبیه ساز  رانندگی می‌باشد که توسط استودیوی Saber Interactive تولید و کمپانی Focus Home Interactive، در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۰ (۹ اردیبهشت)، این بازی را منتشر کرده است.

تجربه‌ای متفاوت و دشوار از رانندگی:

در بازی SnowRunner، شما تجربه‌ای متفاوت از رانندگی در شرایط مختلف را نیز خواهید داشت. برای مثال، امکان دارد که شما در یک محیطی برفی و پر از یخ باشید و یا در کویری خشک و حتی در باتلاق و یا کوه‌هایی که عبور و مرور از آن‌ها بسیار سخت است، به رانندگی بپردازید. شما باید در این بازی، بسیار در رانندگی کردن خود دقت کنید تا بتوانید به مقصد مورد نظرتان برسید و محموله‌ی خود را در مقابل سوانح رانندگی، حفظ نمایید.

روند بازی:

همان‌طور که گفته شد، بازی SnowRunner یک شبیه‌ ساز رانندگی با انواع و اقسام ماشین‌های سبک و سنگین می‌باشد که شما باید در شرایطی سخت و متفاوت، به رانندگی کردن با اتومبیل و یا کامیونی که به عهده دارید، بپردازید. گاهی اوقات ممکن است محموله‌های سنگینی را به همراه خود حمل کنید و این کار می‌تواند شما را به چالش بزرگی بکشاند؛ زیرا حمل کردن محموله‌هایی از قبیل آهن‌آلات و یا مصالح ساختمانی در شرایطی سخت و جاده‌های ناهموار، می‌تواند برای شما دردسر ساز باشد.

در بازی اتومبیل‌های بسیاری طراحی‌شده که نحوه رانندگی کردن با هرکدام از این اتومبیل‌ها، دارای یک قلق خاص بوده و شما باید به‌دقت و با احتیاط رانندگی کنید که مبادا به مشکل بر بخورید. محیط هایی که در آن به رانندگی می‌پردازید، بسیار متفاوت بوده و دیگر خبری از یک جاده آسفالت و هموار نیست؛ بلکه چالش اصلی در این بازی، رانندگی در جاده‌های ناهموار، باتلاق‌های خطرناک، جاده‌های برفی، جاده‌های کوهستانی و شرایط آب و هوایی متفاوت است.

این موضوع باعث شده تا این بازی به‌خوبی شما را به چالش دعوت کند و آن‌وقت است که شما باید خود را ثابت کنید که می‌توانید پیروز میدان شوید یا خیر. این بازی می‌تواند برای مدت زیادی گیمرها را سرگرم خود سازد و آنان را به آرامش و تمرکز در رانندگی دعوت کند. تفاوت اصلی‌ای که این بازی با دیگر بازی‌های شبیه ساز اتومبیل دارد، این است که سرعت و زود رسیدن به مقصد، مهم نیست؛ بلکه دقت و آرامش و حفظ محموله‌ای که در اختیار دارید از زودتر رسیدن و سرعت اتومبیل نیز، مهم‌تر است.

امتیازات بازی:

امتیازات به‌دست ‌آمده از نقد های مختلف، بیانگر موفقیت خوبی برای این بازی است و این بازی توانسته تا امتیازات بسیار خوبی را از منتقدین دریافت کند. بازی SnowRunner توانست از سایت Metacritic امتیاز ۸۱ از ۱۰۰، از سایت PC Gamer امتیاز ۸۳ از ۱۰۰ و از سایت IGN امتیاز ۸ از ۱۰ را کسب کند.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی SnowRunner :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3 4130 یا AMD Ryzen 3 2200
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۶۶۰ یا AMD Radeon R9 270
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی SnowRunner :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 8700 یا AMD Ryzen 7 2700
حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۹۷۰ یا AMD RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 228 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، شبیه ساز تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها