بازی Spike Volleyball یک بازی جدید در سبک ورزشی و اولین شبیه‌ساز ورزش پرطرفدار والیبال به‌صورت حرفه‌ای می‌باشد. این بازی ساخته شرکت Bigben Interactive است و استودیو Black Sheep آن را توسعه داده است. این بازی در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۱۹ برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین سیستم‌عامل PC به انتشار رسید. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی Spike Volleyball برای کامپیوتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بعد از عنوان ناموفق International Volleyball که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد تا به امروز هیچ عنوان شبیه‌سازی برای این ورزش ساخته نشده بود و باید این عنوان را یک شروع قدرتمند برای این سری دانست. در بازی Spike Volleyball قادرید مانند دیگر بازی‌های سبک ورزشی بازیکن موردعلاقه خود را ساخته و به همراه او در آموزش‌ها و تورنمنت‌ها شرکت کرده و به تیم‌ها و مسابقات راه پیدا کنید. وجود ۵۰ تیم از آرشیو بهترین تیم‌های والیبال دنیا در این بازی باعث شده تنوع نسبتاً خوبی را شاهد باشیم.

بازی از موتور گرافیکی Unreal 4 استفاده می‌کند و شاهد صحنه‌های اکشن و جذابی در تمام پیش‌صحنه‌ها و پویانمایی‌های بازی هستیم. چهره بازیکنان تا حدودی به واقعیت نزدیک بوده و قطع به‌یقین با ادامه یافتن این سری شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این زمینه خواهیم بود. طراحی سالن‌ها و محیط اطراف آن‌ها نیز به‌خوبی صورت گرفته و کمبودی در آن مشاهده نمی‌شود.

اگر از طرفداران ورزش والیبال هستید و به دنبال یک شبیه‌ساز واقعی در این ورزش می‌گردید و می‌خواهید ساعت‌ها سرگرم شوید عنوان Spike Volleyball را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. برای دانلود این بازی در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Spike Volleyball:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i3-3210 یا AMD Athlon II X4 555 یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: Radeon HD 6670 یا NVIDIA Geforce GT710  یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Spike Volleyball:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-4200 یا AMD Phenom II X4 970 بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon R9 390X یا NVIDIA GeForce GTX 970 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت