بازی The Forbidden Arts یک بازی جدید در سبک ماجراجویی – نقش‌آفرینی است که شرکت Stingbot Games وظیفه ساخت و توسعه آن را بر عهده داشته است. این بازی در تاریخ ۷ اوت ۲۰۱۹ برای پلتفرم PC عرضه شد. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی The Forbidden Arts برای کامپیوتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در این بازی شما کنترل یک پسرک جوان به نام فونیکس (Phonix) رادارید که قصد دارد با فراگیری مهارت‌های ممنوعه که به‌نوعی یک شاخه از هنر محسوب می‌شوند بر کسانی که سد راه او هستند به پیروزی برسد. در این میان یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این مهارت‌های ممنوعه توانایی به‌کارگیری از قابلیت‌های آتش است. به این منظور فونیکس در تلاش است با طی انواع و اقسام مرحله‌ها به این مهارت دست پیدا کند تا مابقی مهارت‌ها را نیز کشف کند و به کار گیرد.

گیم‌پلی بازی دارای دو حالت دوبعدی و سه‌بعدی است که در طول روند بازی و طی کردن مراحل دوربین بازی بین این دو حالت سوییچ می‌شود و در نوع خود با عنوان جالبی در این زمینه طرف هستیم. درزمینهٔ گرافیک نیز شاهد یک بازی با گرافیک آرکید و جذاب هستیم که به‌دوراز گرافیک‌های واقع‌گرایانه امروزی عنوان جذابی را برای بازیکنان رقم می‌زند. تمامی نقشه و طراحی‌ها به‌صورت زیبایی انجام‌شده است.

اگر از طرفداران سری بازی‌های ماجراجویی و نقش‌آفرینی هستید بازی The Forbidden Arts را از ندهید. برای دانلود این بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی The Forbidden Arts:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-3470 3.2 GHz یا AMD A8-7600 یا بهتر
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA 450 GTS یا ATI Radeon HD 5750 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۳ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی The Forbidden Arts:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 یا AMD Ryzen 5 1400, 3.20 GHz بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 970 یا AMD R9 290 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۳ گیگابایت