گیمینگ گست دانلود بازی The Last of Us Part II برای PS4 - گیمینگ گست

بازی The Last of Us Part II، دومین قسمت از بازی محبوب و فوق‌العاده‌ی The Last of Us می‌باشد که پس از مدت‌ها انتظار، توسط استودیوی Naughty Dog تولید و شرکت محبوب Sony Interactive Entertainment آن را منتشر کرده است؛ در ادامه با گیمینگ گست و دانلود بازی The Last of Us Part II همراه باشید …

پس از سال‌ها انتظار و تأخیرهای پی دی پی، بالاخره شرکت سونی، بازی انحصاری و پرطرفدار The Last of Us Part II را منتشر کرد و به انتظارها پایان داد. بازی‌ای که در قسمت اول خود، کولاک کرد و یک اثر ماندگار برای گیمر ها بود. داستان بازی روایتگر ادامه نسخه اول این بازی می‌باشد؛ جایی که جوئل، الی را از چنگ گروه کرم‌های شب‌تاب نجات می‌دهد و به پناهگاهی که برادر جوئل و گروهی از بازماندگان این حادثه، آن را ساخته‌اند بازمی‌گردند.

پس از گذشت پنج سال از آن اتفاق ناگوار و شیوع این بیماری مرموز انگلی، هم‌اکنون تجمع بازماندگان بیشتر شده و پناهگاه‌ها تبدیل به شهری شده‌ که بازماندگان زیادی را در خود جای‌داده است. در روزی از همین روزها، الی با گروهی از دوستان خود، برای پاک‌سازی منطقه از پناهگاه خارج می‌شوند اما در همین حین، با افرادی ناشناس درگیر می‌شوند که این درگیری، سبب مرگ یکی از افراد گروه می‌شود که انگیزه انتقام‌جویی را در الی برمی‌انگیزد و وی سعی می‌کند تا انتقام خون هم‌گروهی خود را از آنان بگیرد.

آموزش نصب و فعالسازی بازی توسط نسخه دیجیتالی:

ابتدا جهت خرید نسخه دیجیتالی بازی، اینجا کلیک کنید.

طریقه نصب بازی های PS4 به صورت دیجیتال:

۱- ابتدا تمامی پارت ها را دانلود کرده و پس از دانلود، آنها را اکسترکت کنید.

۲- سپس از طریق آموزشی که در اینجا برای شما آماده کرده ایم، دیتای بازی را به کنسول خود، انتقال دهید و از بازی لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 216 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها