گیمینگ گست دانلود بازی The Sims 3 برای کامپیوتر - گیمینگ گست

بازی The Sims 3 سومین نسخه از سری مجموعه پرطرفدار است که کمپانی Electronic Arts آن را ساخته و توسعه داده است. این بازی در تاریخ ۲ ژوئن سال ۲۰۰۹ برای کنسول‌های نسل هفتمی Play Station 3، Xbox 360، پلتفرم Android و نیز PC به انتشار رسید. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی The Sims 3 برای کامپیوتر در ادامه مطلب همراه باشید.

سری Sims درواقع یک مجموعه بازی است که در آن می‌توان یک شبیه‌ساز زندگی واقعی را تجربه کرد. در این بازی از بدو ورود به آن قادر خواهید بود شخصیت موردنظر خود را با توجه به جنسیت و رنگ پوست شخصی‌سازی کنید. شخصیت ساخته‌شده در این مجموعه بازی قادر است برای ادامه زندگی خود به دانشگاه برود و در آنجا پس از فارغ‌التحصیلی شغل موردنظرش را پیدا و سپس وارد روابط اجتماعی با مردم شود. دقیقاً با توجه به زندگی عادی یک انسان در سری بازی‌های Sims می‌توانید غذا بخورید، به مهمانی بروید، وارد یک رابطه عاطفی شوید، بچه‌دار شده و بچه‌های خود را بزرگ کنید و آن‌ها را به مدرسه بفرستید و هر چه مهارت شما در پیشروی زندگی بالاتر باشد امتیاز و رتبه بالاتری در بازی خواهید داشت.

درزمینهٔ گرافیک بازی The Sims 3 با توجه به زمان انتشارش توانست نقدهای مثبت بسیاری را از سوی منتقدان دریافت کند و طراحی آرکید و جذاب محیط بازی قطعاً بازیکنان را تا ساعت‌ها سرگرم خود خواهد کرد.

همچنین درزمینهٔ موسیقی و صداگذاری نیز شرکت سازنده از بهترین دوبلورها و افکت‌های صدایی استفاده کرده و موسیقی‌های متن نیز متناسب با لحظات بازی تغییر می‌کنند که جذابیت بازی را دوچندان می‌کند. اگر از طرفداران سری بازی‌های The Sims  هستید نسخه سوم آن جزو بهترین نسخه‌ها در زمان انتشار است. برای دانلود این بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی The Sims 3:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده:  Intel Core i5 یا AMD Athlon II X2 240  یا بهتر
حافظه رم: ۲ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX 550  یا ATI™ Radeon™ HD 6XXX یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی The Sims 3:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7 یا بهتر
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 550 یا AMD R9 280 یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۱۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 860 views بار دسته بندی : استراتژیک ، دانلود بازی ، شبیه ساز تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها