گیمینگ گست دانلود بازی Total War: Three Kingdoms برای کامپیوتر - گیمینگ گست

سری بازی‌های Total War را می‌توان پایه و اساس سبک استراتژیک دانست که توانسته باکیفیت بالای خودش انتظارات را برآورده کند. نسخه جدید این بازی در چین روایت می‌شود و شمارا در نقش فرماندهان یکی از مهم‌ترین دوره‌های تاریخی چین قرار می‌دهد. سری Total War توسط استودیو Creative Assembly ساخته‌شده است که ۲۰ سال از فعالیت این استودیو می‌گذرد. ترکیب این سری با افسانه سه برادر می‌تواند یکی از بهترین ویژگی‌های بازی باشد. در ادامه با دانلود بازی Total War: Three Kingdoms برای کامپیوتر همراه باشید.

بازی Total War: Three Kingdoms در سبک استراتژیک و دوازدهمین بازی از خط اصلی این سری است که در حالت کمپین داستانی و جنگ، هم به‌صورت آفلاین و هم چندنفره قابل‌اجراست. این عنوان کاملاً در امپراتوری چین و به دوره سه پادشاهی معروف است. در شروع، بازی انتخاب‌های مختلفی را سر راهمان قرار می‌دهد. ابتدا باید تصمیم بگیریم که داستان را با چه شخصیتی دنبال کنیم. همچنین مکان شروع بازی و موقعیت قرار کاراکتر و میزان دشواری آن به خودتان بستگی دارد.

داستان بازی از روی دو کتاب Records of the Three Kingdoms و Romance of the Three Kingdoms ساخته‌شده است. این بازی توانسته است این دو کتاب را تا حدود زیادی پوشش دهد به‌طوری‌که بخش Romance با کاهش اثرگذاری مسائلی مانند خستگی ارتش و افزودن قدرت‌های ویژه به فرماندهان واقعی، رویکرد قهرمانانه را پوشش داده و بخش Records با حذف قدرت‌های فرماندهان و طبیعی‌تر کردن رفتار نیروهای ارتش، روایتی نزدیک‌تر به واقعیت را در اختیار بازیکن قرار داده است.

گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز است و از اکثر بازی‌های این سبک، موفق‌تر عمل کرده است و استودیو Creative Assembly توانسته جزئیات و نبردها را با بالاترین کیفیت، به نمایش بگذارد تا کاربر نهایت لذت را از بازی ببرد. گیم‌پلی جذاب بازی به همراه موسیقی متن‌های جذاب، این بازی را به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ تبدیل کرد و اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت گیم‌تودانلود دریافت کنید.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز بازی Total War: Three Kingdoms:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel® Core™i7-8550U 1.8GHz یا بهتر
حافظه رم: ۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX 650 Ti یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۶۰ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Total War: Three Kingdoms:

سیستم‌عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel i5-6600 یا Ryzen 5 2600X یا بهتر
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce® GTX™۹۷۰ یا AMD Radeon™ R9 Fury X  یا بهتر
حافظه کارت گرافیک: ۳ گیگابایت
فضای موردنیاز: ۶۰ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 286 views بار دسته بندی : استراتژیک ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها