گیمینگ گست دانلود بازی Vampyr برای PS4 - گیمینگ گست

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره بازی هیجان‌انگیز Vampyr منتشر شد و به انتظارها پایان داد تا گیمرها تجربه‌ای تازه درزمینهٔ بازی‌های اکشن و ترسناک داشته باشند. بازی Vampyr پنجره‌ای نو را به سمت بازی‌های اکشن و دلهره‌آور در سبک خون‌آشام برای شما باز می‌کند که می‌تواند تجربهٔ بسیار شیرینی از بازی را برای شما به ارمغان بیاورد؛ در ادامه با گیمینگ گست و دانلود بازی Vampyr برای PS4 همراه باشید.

بازی Vampyr، یک بازی سوم شخص در سبک اکشن و دلهره‌آور می‌باشد که توسط شرکت فرانسوی Dontnod Entertainment تولید و کمپانی Focus Home Interactive آن را منتشر کرده است. داستان بازی Vampyr مربوط به دکتری به نام جاناتان رید است. هنگامی‌که جاناتان در حال معالجهٔ بیمارش می‌باشد، بیمار جاناتان او را گاز می‌گیرد و جاناتان تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود. او باید در بین درمان بیماران و سوگندنامه بقراط پزشکی‌اش و درعین‌حال وضعیت جدیدی که برای او پیش‌آمده و او را تبدیل به یک خون‌آشام کرده، توازنی ایجاد کند و با آن دو کنار بیاید. شما در این بازی می‌توانید با سلاح‌های گرم و سرد و دوربردی که در اختیاردارید دشمنانتان را نیز از بین ببرید و مراحل بازی را طی کنید.

همچنین کشتن افراد به‌منظور تغذیه از آن‌ها نیز وجود دارد و این عمل باعث افزایش سطح تجربه، قدرت و توانایی‌های کاراکتر بازی می‌شود که تأثیرپذیری بسیاری در طی کردن مراحل دارد. بازی Vampyr از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است، به‌طوری‌که شما باکارت گرافیک‌های غیرحرفه‌ای‌تان می‌توانید کیفیتی به نسب مطلوب را دریافت کنید و از تجربهٔ این بازی لذت کافی را ببرید. چهره‌پردازی‌ها، نورپردازی‌ها، نوع مبارزات و … همگی به نحو احسن طراحی‌شده‌اند و توانسته‌اند تا بازی خوبی را منتشر نمایند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 240 views بار دسته بندی : دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها