گیمینگ گست دانلود بازی Watch Dogs برای PS4 - گیمینگ گست

بازی‌های Open World همواره طرفداران بی‌شماری در دنیا داشته و دارند و در چند سال اخیر نیز با توجه به رشد دنیای گیم و گرافیک این روند ادامه داشته است. Watch Dogs عنوانی که با سروصداهای زیاد خود و نمایش خیره‌کننده‌اش در نمایشگاه E3 2013  نوع جدیدی از بازی‌های جهان باز را پیش چشم ما قرارداد. این بازی برای پلتفرم‌های نسل هفتمی PS3, Xbox 360، نسل هشتمی PS4, Xbox One  و PC به انتشار رسید. با گیم‌تودانلود و دانلود بازی Watch Dogs برای PS4 همراه باشید.

کمپانی Ubisoft نوع جدیدی از گیم‌پلی را به ما نشان داد. نوعی که در آن شما قادر هستید کل یک شهر را زیر سلطه خود قرار دهید و آن را هک کنید! این نوع از معرفی در کنار نمایش‌های پر سروصدای آن بازی ما را به‌شدت به وجد می‌آورد. همان‌طور که گفته شد شما قادر خواهید بود تا یک شهر را بادانش پیچیده خودکنترل کنید. شیکاگو شهری  هوشمند است که از سیستم فنّاوری ctOS پشتیبانی می‌کند و به‌نوعی بیشتر فضاهای شهری به اینترنت اشیا مجهز شده که به نحو مستقیم  یا غیرمستقیم  امکان اداره شدن به شکل الکترونیکی و از طریق شبکه  ارتباطی را داشته باشند. شما آیدن پرس، شخصیت اصلی داستان که مردی خانواده‌دوست است را هدایت می‌کنید.

شما به همراه دوستتان یعنی دیمن (که او هم یک هکر است) باید به هر محفلی سرک بکشید و پول هنگفتی به جیب بزنید. دریکی از سرقت‌ها اما کار آن‌طور که باید پیش نرفته و ایدن  مجبور به فرار می‌شود. ایدن  تصور می‌کند که هیچ‌کس  متوجه حضورش نشده. درحالی‌که کاملاً در اشتباه است. نه‌تنها عده‌ای هویت وی را در حین  دزدی، شناسایی  کرده‌اند بلکه ترتیبی  اتخاذ می‌کنند که او کمی تنبیه شود. تنبیهی که درنهایت به مرگ خواهرزاده ایدن ختم شده و او را تشنه  انتقام می‌کند.

گیم‌پلی Watch Dogs بسیار به عناوین پرآوازه‌ای همچون GTA شباهت دارد اما از لحاظ ساختاری تفاوت‌هایی دیده می‌شود. بازی برخلاف نمایش‌های خیره‌کننده در مقام عمل آن‌طور که باید ظاهر نشد. گرافیک بازی با توجه به سال انتشار خوب است ولی به‌هیچ‌وجه نمی‌توان تریلرهای سینماتیک و پر حس بازی را فراموش کرد. سیستم اسلحه بازی خوب است اما به‌پای عناوین هم‌سطح خودش نمی‌رسد. در مورد سیستم رانندگی بازی بحث چندانی نیست زیرا ماشین‌ها نه فیزیک خوبی دارند نه مکانیسم جالبی برای هدایت! در کنار ایرادات وارده سیستم هک بازی بسیار خوب ساخته‌شده و حس واقعی یک هکر را به شما القا می‌کند. از هک کردن کارت عابر بانک مردم گرفته تا منفجر کردن فاضلاب‌های شهری برای فرار از دست قانون. تأخیر در سیستم انتقال شهری و توقف قطارها برای رسیدن به مقاصد دور! بستن پل‌ها و پیامک‌های مزاحمت‌آمیز نیز شوخی‌های جالبی هستند که حسابی شمارا سرگرم می‌کند!

بازی Watch Dogs عنوانی است که یقیناً تمامی طرفداران سبک‌های Open World تشنه تجربه آن هستند. از انتشار بازی حدوداً  ۵ سالی می‌گذرد اما هنوز هم‌بازی را می‌توان جدید تصور کرد. پس فرصت را از دست ندهید برای دانلود این بازی در ادامه مطلب همراه ما باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 268 views بار دسته بندی : اکشن ، جهان باز ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها