گیمینگ گست دانلود بازی Watch Dogs 2 برای PS4 - گیمینگ گست

عنوان Watch Dogs 2 در تاریخ ۱۳نوامبر برای کنسول های PS4 به حالت Pre-load در آمد تا کاربران این کنسول بتوانند بازی را زودتر از موعد دانلود کرده و در زمان انتشار بازی، تنها بازی را فعال سازی کرده و از آن لذت ببرند. با وب سایت گیمینگ گست و دانلود بازی Watch Dogs 2 برای PS4 همراه باشید.

به مارکوس هالووِی، هکر Watch Dogs 2 خواهیم رسید اما فعلاً در مورد خود شهر و دنیای بازی سازندگان این وعده را داده‌اند که با یک محیط زنده طرف هستیم که دیگر بازیکن، مرکز دنیا نیست؛ بلکه دیگر کارکترها نیز با ما و با یکدیگر تعامل دارند و با قدم زدن در سطح شهر، می‌توان شاهد اتفاق‌های مختلفی بود. این مسئله در یک بازی که مکانیسم اصلی‌اش هک کردن است بسیار حائز اهمیت است چرا که فرصت‌های بیشماری برای دستکاری دنیا وجود دارد. در Watch Dogs 2 حالا می‌توانید تک تک وسایل نقلیه را نیز کنترل کنید و مثل یک اسباب‌بازی، آن‌ها را به هرکجا خواستید ببرید. غیر از ظرفیت‌هایی که این ویژگی برای طراحی مراحل هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند، می‌توان به سبک بازی‌هایی چون Just Cause فقط در شهر چرخید و کارهای هیجان‌انگیز انجام داد.

سان فرانسیسکویی که ما تجربه‌ خواهیم کرد از سیستم‌عامل ctOS 2.0 بهره می‌برد که نسخه‌ی بروز همان سیستم‌عامل نه چندان امنی است که در شیکاگو به کار گرفته شده بود. با این نرم‌افزار همه‌ی مردم شهر به یکدیگر متصل‌اند و یک رخنه‌ی کوچک کافی است تا تمام پیام‌های خصوصی اطرافیانتان در دسترس شما قرار گیرد. به نظر می‌رسد سازندگان واقعاً به نظرات گیمرها و منتقدان گوش داده‌اند و حداقل در این زمینه شاهد پیشرفت‌هایی در بازی هستیم. سان فرانسیسکوی واچ داگز ۲ حتی این پتانسیل را دارد که هویتی برای خودش دست و پا کند و به یکی از المان‌های موفق بازی تبدیل شود.

اما چیزی که این زمین بازی بزرگ را هیجان‌انگیزتر می‌کند، گروه هکر DedSec است. این گروه که شخصیت اصلی بازی هم عضو آن است، به شکل زیرزمینی شرکت‌های بزرگ را هک می‌کند و اعتراض خود را به سران جامعه اعلام می‌کند. یوبیسافت در طراحی این گروه و کلاً شخصیت‌های هکر بازی، کمی پا را از واقع‌گرایی فراتر گذاشته و به جای نشان دادن تصویری واقعی از هکرها،‌ تصورات ذهنی یک نوجوان عاشق فیلم‌های پلیسی و جاسوسی را در واچ داگز ۲ پیاده‌سازی کرده است. هکرهای بازی نام گروهشان را روی دیوارهای شهر گرافیتی می‌کنند، لباس‌های عجیب و غریب می‌پوشند و روی پشت بام خانه‌ها مهمانی راه می‌اندازند.

سازندگان بازی برای جذب مخاطب بیشتر و شاید افزودن جذابیت‌های جدید، بیخیال کاریزمای نسخه‌ی قبل شدند و آن دنیای سرد و تیره‌ی اِیدن پیرس را با حال و هوای خوشحال مارکوس هالووی عوض کرده‌اند. شخصیت اصلی بازی قبلاً به جرمی که مرتکب نشده محکوم شده و حالا راه انتقام در پیش گرفته است. او قاعدتاً‌ از آخرین فناوری روز بهره می‌برد و در یک صحنه‌ی مبارزه، به راحتی آب خوردن لپتاپش را از جیب پشت‌اش درمی‌آورد، چند دکمه فشار می‌دهد و کل منطقه هک می‌شود.

ایده‌ی «هک کردن دنیا» در واچ داگز ۲ بسیار گسترده‌تر شده و حالا بازی راه‌های بیشتری برای تعامل با دنیا دراختیارتان می‌گذارد. در بازی حالا می‌توانید وسایل الکترونیکی بسیاری را هک کنید و چون در دنیای ایده‌آل سازندگان همه‌ی خودروها الکتریکی هستند، مارکوس این قابلیت را دارد که کنترل تمام وسایل نقلیه‌ی شهر را بر عهده بگیرد. با هک کردن ماشین‌ها می‌توانید فرصت‌های زیادی در مراحل خلق کنید و یکی از اهداف سازندگان در نسخه‌ی جدید همین ایجاد آزادی عمل نسبی است. صحبت از ماشین‌ها شد و باید گفت یکی از نقاط ضعف عجیب نسخه‌ی قبل، فیزیک بسیار بد رانندگی بود. یوبیسافت در نسخه‌ی جدید با تأکید بر روی بازطراحی رانندگی، قول تجربه‌ی بهتری را در این زمینه داده و ظاهراً قرار است رانندگی نیز به اندازه‌ی هک کردن لذت‌بخش باشد.

بازی‌های جهان‌‌باز معمولاً به گیمر امکانات شخصی‌سازی متفاوتی ارائه می‌دهند و واچ داگز ۲ نیز در این زمینه سنگ تمام گذاشته است. فروشگاه‌های لباس مختلف در سراسر نقشه وجود دارند که می‌توانید در بین بیش از ۷۰۰ نوع پوشیدنی مختلف ترکیب دلخواه خودتان را شکل دهید و به مارکوس چهره‌ی منحصر به فردی دهید. هر فروشگاه بنا برای محله‌ای که در آن واقع شده، سبک لباس‌های مختلف ارائه می‌دهد که این می‌تواند نکته‌ی جالب توجهی باشد.

به دلیل اینکه Watch Dogs 2 یک بازی در دنیایی کاملاً امروزی است، جای تعجبی ندارد که هکرهای گروه DedSec به یک پرینتر سه بعدی صنعتی دسترسی دارند و به وسیله‌ی آن می‌توانند گجت‌های جدید بسازند یا حتی اسلحه‌ طراحی کنند. در واقع بهانه‌ی سازندگان برای دادن اسلحه دست یک گروه هکر، همین ایده‌ی پرینتر سه بعدی است که به وسیله‌ی آن می‌توانید اسلحه‌ی خود را کاملاً شخصی‌سازی کنید و مانند لباستان، به آن هویتی منحصر به فرد بدهید.

بخش دیگری از بازی که یوبیسافت از زمان معرفی آن رویش مانور داده، قسمت چندنفره‌ی آنلاین بازی است. درواقع بخش چندنفره‌ی مجزایی وجود ندارد و بازیکنان در صورت آنلاین بودن، می‌توانند یکدیگر را در شهر پیدا کنند و بلافاصله به هم ملحق شده و وارد یک مأموریت دو نفره شوند. قسمت چندنفره‌ی واچ داگز ۲ شامل حالتی مانند چیزی که در بازی The Division دیدیم هم می‌شود، جایی که یک بازیکن با دیگران درگیر شده و برای کشتن او جایزه‌ای در نظر گرفته میشد. حالا اینجا اگر سر به سر پلیس بگذارید و شهر را شلوغ کنید، دیگر بازیکنان می‌توانند یک تیم تشکیل داده و دنبال شما بیافتند. در هر طرف درگیری که باشید، می‌توانید با گرفتن شخص مورد نظر یا کشتن دنبال کنندگانتان جایزه کسب کنید.

آنچه که از نمایش‌ها و اطلاعات بازی برمی‌آید این است که یوبیسافت این بار یک بازی واقعاً سرگرم‌کننده ساخته و ظاهراً حتی عادت بد نمایش یک گرافیک خارق‌العاده برای بازی جدید خود را نیز کنار گذاشته. تمام نمایش‌های بازی گرافیک خود بازی را نشان می‌دهند و به دلیل اینکه زمان معرفی به زمان عرضه نزدیک بود، دیگر از این لحاظ خیالمان می‌تواند راحت باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 354 views بار دسته بندی : اکشن ، جهان باز ، دانلود بازی تاريخ : 5 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها