گیمینگ گست دانلود بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood برای PC - گیمینگ گست

امروز با دانلود بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood برای PC در خدمت شما خواهیم بود. بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood، یک بازی در سبک اکشن و نقش‌آفرینی می‌باشد که توسط استودیوی Cyanide تولید و کمپانی Nacon آن را در تاریخ  ۴ فوریه ۲۰۲۱ (۱۶ بهمن)، برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های نسل هشتم و نهمی نیز منتشر کرده است.

گرگینه ها، از صنعت فیلم‌سازی تا صنعت بازی‌سازی:

استفاده از داستان گرگینه ها و به تصویر کشیدن آن در صنعت فیلم و سریال، همیشه با استقبال ویژه‌ای رو به رو می‌شود. فیلم‌ها و سریال‌های موفق بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که از بازخورد های مثبت و طرفداران بسیاری برخوردار هستند. با موفقیتی که این‌گونه داستان سرایی‌ها در صنعت فیلم‌سازی در سراسر جهان کسب نموده‌اند، خالی از لطف نیست که این‌گونه داستان سرایی‌ها را در صنعت بازی‌سازی نیز شاهد باشیم.

در سال‌های گذشته، بازی‌های بسیار زیادی تحت محور گرگینه ها ساخته‌شده و بازخورد های بسیار خوبی را توسط گیمر ها دریافت کرده‌اند و این موضوع، سوژه بسیار خوبی برای اکثر شرکت‌های بازی سازیست تا یک‌بار هم که شده به آن روی ‌آورند.

داستان بازی:

در بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood شما کنترل گرگینه ای به نام Cahal را دارید. داستان Cahal به آنجایی بر می‌گردد که در یک سانحه غیر عمدی، یکی از هم قبلیه ای های خود را به قتل می‌رساند و این موضوع باعث اخراج او از قبلیه اش می‌شود. او سعی دارد تا این موضوع را جبران کند و دوباره برای حفاظت از هم قبلیه ای هایش، به قبیله بازگردد اما در این راه با مشکلی جدی رو به رو می‌شود.

سازمانی قدرتمند به نام Pentex اقدام به استخراج و مصرف بی‌رویه از تمامی منابع طبیعی کره زمین کرده است. شما وظیفه دارید تا در مقابل این سازمان، ایستادگی کنید و جلوی رسیدن به اهداف کثیفی که دارند را بگیرید. یکی از قابلیت‌هایی که شما در این بازی دارید این است که می‌توانید برای پیشبرد هرچه آسان‌تر مراحل، از حالت انسانی خارج شده و به یک گرگ معمولی یا گرگینه قدرتمند تبدیل شوید. همه‌ی این حالات بستگی به میزان سختی مرحله و نوع دشمنان شما نیز دارد.

این حالت سه‌گانه موجب شده تا ساعت‌ها سرگرم آن بشوید و هیچ‌وقت از روند بازی خسته نشوید؛ زیرا می‌توانید هر طور که دلتان می‌خواهد یک مرحله را به اتمام برسانید. گرافیک بازی به گونه‌ای طراحی ‌شده که انتظارات یک گیمر را در نسل حاضر، برآورده می‌سازد و این مورد بسیار قابل تحسین است.

امتیازات بازی

نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood متأسفانه از چندین نقد صورت گرفته توسط منتقدان، امتیازات خوبی را دریافت نکرده و بعضی از وب‌سایت‌ها به این بازی، نمره‌ای متوسط اختصاص داده‌اند. این بازی توانست در سایت Metacritic امتیاز ۵۷ از ۱۰۰، در سایت PC Gamer امتیاز ۷۹ از ۱۰۰و در سایت IGN امتیاز ۴ از ۱۰ را کسب کند که نمرات بسیار بالایی نیستند و می‌توان گفت که این بازی در مجموع از نمره‌ای متوسطی برخوردار شده است.

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i5-3470 یا AMD FX 8370
حافظه رم: ۴ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۶۵۰ یا AMD Radeon HD 7790
حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۵ گیگابایت

مشخصات سیستم پیشنهادی بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood :

سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰ [تنها ورژن های ۶۴ بیت]
پردازنده: Intel Core i7-8700 یا AMD Ryzen 5 3600X
حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA Geforce® GTX™ ۷۸۰ یا AMD R9 290
حافظه کارت گرافیک: ۴ گیگابایت
فضای مورد نیاز: ۲۵ گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی : اکشن ، دانلود بازی ، نقش آفرینی تاريخ : 4 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.